This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym RICO JAIME SJ.

hey to who it may concern iam rico jaime iam mixed lad from australia india as my parents comes from italy and india goa but they been settle down in down inder for ages ago ian 26 from aarhus been here for 11 years , so any body wants to go india goa is not a bad idea but its monsoon in goa india so my idea will be go in october and iuntil may wether is fantastic and beautiful beaches better then europe with white sands specially in goa the local people are very handy helpful and if you could talk a bit english its fine the people are pretty fluent in english as the country india is taken by the bloody british before, and the goa is a small state known for greatest of all nations beautiful india and beautiful goa, food is fantastic and best in the world cheap places to saty and the food to try goa,s bet beer is clled king fisher and loads of stuff, have if y need any information please ask and reach to my mobile which is 29700048 or my mail id sjj0822@hotmail.com would do my best to answer ,but a cll be quick to answer have anice trip and enjoy the beautiful places love to share rico jaime !

Anonym MacPhersson

Hej.

Rejser i oejeblikket rundt i Indien hvor jeg indtil videre kun har vaeret nord. Om 2-3 ugers tid regner jeg med at tage syd paa med fly fra Kolkata til Chennai og kunne godt taenke mig at kunne besoege lidt fede strande og faa lidt ‘badeferie’ ud af turen ogsaa.

Har dog set at der er monsun i Goa paa det tidspunkt, saa er der nogle der ved om det kan betale sig at planlaegge at bruge tid i Goa eller om regnen er alt for voldsom der? hvis det bare er 2-3 timers voldsom regn i loebet af et doegn og ellers solskin gaar det nok.

Ellers om der er nogle gode bud paa strande hvor det rent faktisk er godt vejr??

Paa forhaand tak for hjaelpen 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account