This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym NadiaMarina

Hej alle,

Jeg skal til Kina i juli og august. Jeg vil i den forbindelse høre om nogen kan anbefale nogle gode strande på hele den kineiske kystlinie. Alt har interesse, så skriv endelig!

MVH NADIA

Anonym Anonym

Hej Nadia

Der er nogle strande i Hong Kong, f.eks. på Hong Kong Island og ved Victoria Bay, men de er meget “strømlinede” forstået på den måde at hvert et sandkorn ligger det rigtige sted, der er liggestole, restauranter etc. og de er ikke særlig store, men fine hvis man trænger til lidt afslapning fra storbylivet.

Til gengæld er strandend på Hainan-øen upcomming i øjeblikket og der bliver bygget resorts mv. Der er sikkert strande mange andre steder også.

VH.
    Anne

Anonym Anonym

Du skal til Hong Kong eller Hainan for at finde gode strande. Tror ikke rigtig der er så meget langs Kinas østkyst – tror det er meget forurenet.

Anonym Larsdamgaard

Jeg var i Kina for to år siden. Vi endte i Shanghai og fik at vide, at det var så godt som umuligt, at finde strande, der er værd at besøge. Eneste mulighed (bortset fra Hong Kong) skulle være helt nede sydpå.

Anonym Anonym

Da jeg var i Kina sidste sommer fik jeg gentagende gange at vide at der ikke var nogen strande der var værd at tage til. Det eneste “resort” der findes er Hainan, og det er godt efter lokal standard. Men hvis man leder efter noget der på nogen måde kan måle sig med thailand og lign. så skal man tage til Vietnam, Thailand eller lign

Anonym Anonym

Da jeg var i Kina sidste sommer fik jeg gentagende gange at vide at der ikke var nogen strande der var værd at tage til. Det eneste “resort” der findes er Hainan, og det er godt efter lokal standard. Men hvis man leder efter noget der på nogen måde kan måle sig med thailand og lign. så skal man tage til Vietnam, Thailand eller lign

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account