This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Cheesedudle

Hej alle.

Jeg er en ung pige på 21, som planlægger at rejse gennem Sydamerika her i slutningen af efteråret.
    Jeg har næsten lige været i Asien i et halvt år, hvor det eneste jeg købte til at starte med var en enkeltbillet til Kina og så tog jeg den derfra som det kom. Det var ganske let og enkelt.

Men jeg tænkte på om jeg kunne gøre det samme med Sydamerika? Tænker jo at de har det lidt anderledes derhenne mht. grænserne, paskontrol, korrupte statsmedarbejdere osv.
    Er det muligt at bare købe en enkeltbillet til f.eks. Brasilien og så bare tage den derfra eller skal jeg være nødt til at have en returbillet til Danmark?
    Det ville bare være lidt svært, da jeg gerne bare vil tage det hele en dag af gangen og ikke vide hvornår jeg præcist skal være hjemme igen.

Håber i kan hjælpe mig! Thx.

Anonym Tine

I sydamerika kræver de fleste lande at man kan vise en returbillet/en billet ud af landet. Har dog aldrig oplevet at de bad se en returbillet da jeg var der ovre (rejste i Argentina, Bolivia og Peru)

Anonym Cheesedudle

Ok, tak for det.

Det virker som om at det skal være en ret koordineret rejse, hvis man skal derhen med returbilletter og alt det der?
    Nu er jeg ikke så god til at planlægge, men foretrækker mere at bare rejse, når jeg har lyst uden at skulle være ude af landet på en bestemt dato – så er det måske ikke så oplagt at tage til Sydamerika?

Anonym Tine

Du kunne jo købe en returbillet til 12 måneder senere, som du evt kunne ændre? eller købe en returbillet og så afbestille hjemrejsen…eller du kunne tage chancen og så bare tag der over uden en returbillet….

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account