This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jak

skal snart ud og i 6 måneder og er ved at få forsikringen på plads. Jeg vil gerne have mit kamera med men hvis det bliver stjålet dækker gouda kun 3000 kr (det har kostet 5000 og kan nu fåes for 4300) mens min egen forsikring kun dækker de første tre måneder…

What to do?

Anonym Anonym

Hej Mia
    har ikke hørt godt om Europæiske. Gouda dækker op til 6000, men max 3000 pr genstand. Har snakket med europæiske og fik at vide at man kun kunne tilkøbe bagageforsikring, som dækker op til 10.000 kr, hvis man købte en årsrejseforsikring (som dækker på til en måned ad gangen)….

Anonym Mia86

Det lyder mystisk. Tror muligvis du er blevet rådgivet forkert, for jeg har lige købt en måneds Ungdomsrejseforsikring med ekstra bagageforsikring, som dækker op til 10.000 kr.
    Men jeg skal ikke gøre mig klog på hverken Goudas eller Europæiskes forsikringsbetingelse. Det er en jungle uden lige…

Anonym Anonym

er du sikker på at du ikke bare har købt en årsrejseforsikring + tillægsforsikring, for den dækker på til en måned ad gangen….?

men ja, det er en jungle, er så forvirret!

Anonym Mia86

Nej jeg har købt en almindelig Ungdomsrejseforsikring, da jeg skal arbejde frivilligt, og det dækker en årsrejseforsikring ikke 🙂
    Prøv evt. at ringe til dem igen. Så kan det være du får fat i en ordentlig rådgiver. Min veninde har også fået forkert rådgivning hos dem før.

Anonym Claus

Det er muligt at rejseforsikringen dækker 10.000,- i bagageforsikring, men maan skal være opmærksom på, at det ikke gælder enkelte dele. Kameraets alder spiller også ind.
    Du kunne tegne en ekstra forsikring gennem dit forsikringsselskab, en halvdyr løsning, lade kameraet blive hjemme eller tage chancen.

mvh
    Claus

Anonym Mia86

Du kunne vælge Europæiske i stedet for. Der dækker Ungdomsrejseforsikringen op til 5.000 kr som standard, og så kan man tilkøbe bagageforsikring, så den dækker op til 10.000 kr i stedet for.

Anonym Jens Karlsen

Jeg ville helt klart vælge Europæiske, da jeg i modsætning til “guest” kun har hørt godt om dem. Har benyttet mig af dem selv mange gange, og den ene gang jeg havde en skade kørte det helt uden problemer mht. erstatning. De tilbyder faktisk også en teknisk udstyrs forsikring hvis kameraet har en væsentlig værdi. Så prøv at ringe til dem og spørg ind til det.
    Mvh. Jens

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account