This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Toke Dalmose

Jeg står og skal ud og rejse i en længere periode på seks måneder, og skal derfor have en forsikring, har tænkt mig og vælge Gouda, de har en ungdomsforsikring som ser fin ud, men man kan så vælge om det skal være Standard eller Super, jeg ville helst tage den billigste men skal hellere ikke være sådan at jeg tager nogle chancer med det.
    Der står ikke ret meget om det inde på deres side om forskellen på standard og super, så vil høre om der er nogle der kender noget til det, og som kan fortælle lidt.

På Forhånd Tak

Anonym Lisbeth Friis

Om du skal vælge ‘Super’ eller ‘Standard’ afhænger af, hvor du skal hen og hvad du skal opleve på din rejse; synes jeg.

Anonym DanielJohansen

Primært er der bare forskel på dækningssummen og deraf selvfølgelig prisen på forsikringen.

‘Super’ dækker forsinket hjemrejse med 500 kr/døgn (maksimalt 2500), men ‘Standard’ slet ikke dækker denne rubrik.

Jeg har brugt Gouda de to sidste gange og har været tilfreds. Havde ‘Super’ begge gange. Forrige gang kunne det betale sig da mine ejendele blev stjålet i Sydamerika og Gouda dækkede med små 10000 kr. så vidt jeg husker. Sidste gang kunne det ikke svare sig. Jeg faldt ned af en trappe og fik en hospitalsregning på et par hundrede kroner for, at få lavet min fod, hvilket jeg ikke synes var værd at arbejde mere i. Skal afsted igen om tre uger og har købt den samme forsikring igen. Jeg ved ikke om det er til nogen hjælp..men det er i hvert fald min erfaring. God tur:)

Anonym Toke

Tak, har valgt “Super” tak for hjælpen.

God rejse til dig også.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account