This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

har ikke prøvet nogle af dem, men tror de er meget ens og hvis du bestiller din flybillet gennem et rejsebureau kan det være at du får rabat på din forsikring 🙂

Anonym Christian

Altså, jeg har rejst mange gange med Gouda, og har også haft hospitals indlæggelser i Thailand fx, hvor servicen og dækningen hos Gouda har været helt upåklagelig, de er nemme at få kontakt til, og du bliver hurtigt kontaktet af en repræsentant i det pågældende land du rejser i som sørger for alt.

Europæiske har jeg aldrig prøvet, har dog kun hørt gode ting om dem. Jeg rejser selv i 7 måneder fra september af, og har denne gang valgt at tage europæiske, udelukkende fordi den er billigere. Gouda ville koste mig knap 4.000 kroner, hvor jeg med europæiske kan få det knap 800 kroner billigere.

Tror dog ikke der er nogen egentlig opskrift på den rette forsikring, men jeg lagde mærke til da jeg kiggede på europæiske at man skulle vælge bestemte lande, hos Gouda vælger du bare fx. “Verden eksl. USA”, og så dækker den alle lande ud over USA, så i dit tilfælde, hvor du skal rejse rundt, er det måske en god idé at vælge Gouda, men prøv at kig lidt på deres sider og se hvad der passer dig bedst.

Håber du kan bruge det til noget
    God tur

Hilsen Christian

Anonym Mie

Jeg kan også varmt anbefale Gouda. Jeg har rejst med Gouda 2 gange med både missede fly og hospitalsindlæggelse og deres service er helt i top! Da jeg var indlagt i Bangkok, var der en dansk mand der var ansat i serviceafdelingen og han sagde at der nogen gange var problemer omkring europæiske og betaling men aldrig noget med Gouda, men kan ikke huske nærmere.
    Så en anbefaling af Gouda herfra!

Anonym Tine

nogen gange kan det godt betale sig at købe forsikring gennem sit forsikringsselskab. I mit tilfælde koster det mig kun 200 kr ekstra i forhold til europæiske og Gouda, men til gengæld dækker den meget bedre – kan fx få dækket dobbelt så meget hvis min bagage bliver væk (ca 5500 kr) 🙂

Anonym skorpion12

Hej,

Jeg skal ud at rejse i et halvt år i Asien og Australien. Jeg er i tvivl om, hvilken rejseforsikring jeg skal vælge. Jeg har hørt godt om både Gouda og Europæiske.

Er der nogen, der kan anbefale enten det ene eller det andet?

På forhånd tak.

Anonym Carina

Har haft europæiske og var svært utilfredse med dem, vi havde indbrud på vores hotelværelse og de dækkede intet. Det var en værre omgang med lokalt politi og fax frem og tilbage, og der var intet at gøre, vi kæmpede med dem i ½ år efter vi kom hjem og fik intet ud af det. Skal afsted igen i næste uge og har denne gang valgt Gouda!

Anonym Anders V. Poulsen

Har kun været tilfreds med Europæiske. Min kæreste blev syg på rejsen og skulle indlægges på et hospital i Thailand, og Europæiske sørgede for hjælp på stedet samt gav os fuld erstatning for ødelagt ferie da vi kom hjem. Det er muligt at Gouda ville have gjort det samme, men vælger helt sikkert Europæiske næste gang også.

Anonym Anonym

Hej, hvis du tilfäldigvis er pädagog, lärer, bahcelor i ernäring og sundhed eller fag og formidling, så kan jeg anbefale Lärestandens Brändforsikring (lb.dk). Et års rejseforsikring til hele verden koster kun 572 kr. Hvis du studerer en af disse fag er det halv pris.

VH Josefine

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account