This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym hibiscus

hej:) Jeg skal en uge til grækenland i maj. Jeg kunne godt tænke mig lidt inspiration og nogle gode bud på hvilke øer der er gode at besøge. Esker strande, især dem med turkist vand. Der må gerne være nogle hyggelige tavernaer og barer til at gå lidt ud om aftenen men det er meget vigtigt at det ikke bliver alt for overrendt og stadig har den græske charme. håber på nogle gode bud 🙂
    på forhånd tak, Signe

Anonym Dreamer

Hej Signe..
    Jeg var på ø hop i grækenland 2 uger i sommerferien..
    Lidt en blandede oplevelse, men kan helt sikkert anbefale Santorino, jeg startede der og var uden samligning den flotteste og mest græske jeg var på..
    kanon flot solnedgang på nord ø’en, super chammerende hovede by midt på øen.
    Vulkan ø som man kan komme ud til.
    Flotte strande syd på, men en held del bare.

var på Ios, og det er ren druk ø, efter min mening på inge måde et besøg hver.

Efter der sejlede jeg til Naxos faktisk helt okay, lejede en fire hjulet motorcykel og kørte hele øen rundt,

Mykonos, den eneste ø jeg havde læst om og helt sikkert ville til.. ØV ØV.
    for det første er der alt for mange tourister, priserne er langt højre, og så er det som at tage til Monaco, der er kun rige folk..

Skala 1-10

Santorino 8
    Ios 2
    Naxos 6
    Mykonos 2

håber det kunne bruges….

Skriv endelig, du lyder til du nyder og rejse, rigtig dejligt og høre..

Jesper

Anonym Bettina Jensen

Hej Signe,
    Skiathos er en lille, men fantastisk ø. Den er smukt grøn, og der er en “stand-bus”, der kører langs kysten hele dagen, hvor man så kan stå af ved netop den strand, man gerne vil besøge. For enden af ruten ligger Koukounaries, der er den mest fantastiske strand. Kridhvidt, blødt sand på stranden og ude i vandet, der er fuldstændig klart og turkisblåt. Mega postkort-agtigt. Der er et livligt natteliv inde i hovedbyen, hvor der er masser af barer og tavernaer. Det er der også i de andre byer, men mindre udpræget. Siden du skal afsted i maj, er der nok mindre liv end som f.eks. juni, juli, august, men det behøver jo ikke være en dårlig ting.
    Kan også anbefale Kalymnos, hvis man bare vil ligge på stranden. Men der er bare en lidt træls rejsetid, fordi man skal med færge fra Kos.
    God tur.
    Hilsen Bettina

Anonym hibiscus

tak for begge meget fine besvarelser..
    Det r meget sjovt for i mellemtiden har jeg rent faktisk købt rejsen og den går til Skiatos.. det er da pudsigt..:)
    din beskrivelse af øen gør at jeg glæder mig endnu mere for det er lige hvad jeg håber på. og det passer mig helt fint det ikke er det mest besøgte tidspunkt!
    mange tak for hjælpen!
    hilsen Signe

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account