This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rasmus

Det har stået på udenrigsministeriet de sidste min 4 år… Har selv aldrig hørt om kidnapning af turister, jeg har blot fået af vide at det er pga terrorisme.. Der har været adskillige bomber (hovedsageligt ved shoppingcentre) i Hat Yao de senere år..
    Jeg har selv 2 gange rejst over land (der er massevis af rygsæksrejsende, da andre lande ikke bliver frarådet området).. Så jeg har altid følt mig sikker, og har på ingen måde mærket noget. Overgangen er også åben og sikker…
    Mht myggenet, så har de fleste steder i Thailand altid myggenet… Derudover kommer du i den varmeste og tørreste periode, så der er ikke så mange myg

Anonym Stine

hey poopoo!
    hvornår tar du til thailand? har du nogle planer for, hvad du skal? jeg rejser alene til bangkok d.23. april, og kan ikk rigtigt finde ud af, hvor jeg ska starte 🙂

Anonym Chr

Det er kun ovre på den østlige side af grænsen mellem Thailand og Malaysia, der har været noget ballade. Mener det handler om noget religion.
    Der er ingen problemer til den anden side.

Du kan købe myggenet langt billigere i Thailand. Tvivlsomt om du kommer til at bruge det, dog vil det være trist at mangle, hvis nu!

God tur.

Anonym poopoo88

To spørgsmål:

1.
    Udenrigsministeriet fraråder rejse til de thailandske provinser omkring grænsen til Malaysia, pga. risiko for terror og kidnapning (wtf?).
    Er der nogen herinde, der har erfaring med at krydse grænsen Thailand/Malaysia, og kan gi mig et hint om situationen dernede, og hvad man skal være opmærksom på?

2.
    Vil det være en god idé at have et myggenet med hjemmefra, når jeg rejser til Thailand i april?

På forhånd tak!

Anonym Gapyear.dk

1: Ja, det fik jeg også at vide, da vi ellers lige var på nippet til at bestille en tur over grænsen:).. Mener det var busser, som terroristerne var glade for at angribe..
    Men der er sikkert andre herinde, som ved præcist hvad det handler om.
    2: Kommer helt an på hvordan du har tænkt dig at rejse. Jeg købte et til mit 2 måneders ophold, men er ret sikker på, at jeg aldrig fik brugt det dernede..
    Mvh.
    Gapyear.dk

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account