This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Johnny1976

Hej.

Jeg er en gut der er meget berejst. Jeg arbejder i Irak som bodyguard for et britisk sikkerhedfirma. For at undgå skat i Danmark rejser jeg meget af min ferie op.

Denne gang har jeg tænkt mig at tage en tur til Tarifa/Malaga, Spanien. Mit primære formål er at lære at kitesurfe. Der bliver dog osse tid til andet. Påregner osse en tur over til Marokko.

Jeg er desværre lidt af et lukus menneske og siden jeg skal alene afsted vil jeg bo ordentlig. vil have køkken, vaskemaskine, internet osv. Valget bliver måske denne indkvartering: http://tarifa.costasur.com/sites/mota04/en/index.html?HotelID=3758&StartDateDay=04&StartYearMonth=200803&EndDateDay=18&EndYearMonth=200803&ItemCount%5B9611%5D=1

Der er derfor et ekstra værelse som lige så godt kan benyttes. Til den/de rigtige personer kan det lånes gratis. Jeg synes bare det kunne være sjovt med lidt selskab. Måske bare en af ugerne? Op til jer.

Hvis i er rodehoveder skal i ikke skrive. Jeg hader gammel opvask og sure underbukser i hjørnerne. Hihi

Anonym henrik

hej med dig jeg vil gerne hvide noget mere om det job du har vi er to kammarater der har tænkt på det sammen men hvordan kommer vi i gang og hvad med lønnen og de opgaver der skal ud føres vi ved ikke så meget om det men vi bække har været ved militæret og nu arbejder vi som vagt håber du kan hjælpe hilsen henrik henrik-breindahl@jubii.dk

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account