Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3525845
     kirstenm88

      Hej! Jeg har hørt at der er grotter uden for Prag, er der nogen der ved noget om det og eventuelt vil fortælle om det? 🙂 Det ville være super rart.

      #3526959
       Ulrikm1990

        Hej.. kan ikke helt svare på om der er grotter, men det tror jeg nok.. Hvis man tager ca.1 time fra prag kan man se et meget specielt bjerglandskab.. Ikke kun typiske store bjerge, men også klipper, eller hva man nu kan kalde det.. Kan ikke huske det rigtige ord.. Hehe
        Men her er et link til et dårligt billede der ligner lidt:
        http://www.sejr-hansen.dk/kurt/rita/images/Akvarel_web/hus_paa_klipper.JPG

        Tror helt sikkert også du kan finde grotter!
        Hvis dit spørgsmål stadig er aktuelt, kan jeg prøve at finde ud af hvad området vi var i hed.. Det var med efterskole for 4 år siden, så hukommelsen er lidt svag!

        #3527963
         Maria Pedersen

          Hejsa… Lidt sent svar men jeg er ny her på siden 🙂
          Ja der er grotter udenfor Prag… i naturparken Cesky Raj. Det er et yndet sted for folk der kan lide at klatre. Jeg har selv været der og rapelle et par gange. Det skal dog lige siges at du aldrig må tage der ud uden guide da en del mennesker efterhånden er omkommet der fordi de er faldet i sprækker eller udover klippe kanter… men ellers kan jeg anbefale det. Det er et fantastisk smukt sted. Stedet stod for mange tusinde år siden total under vand så mange steder kan man se hvordan vandet har “skåret” i klipperne.
          Men du kan finde meget mere om stedet på nettet, bare søg på Cesky Raj 🙂 God tur..

          #3527964
           Maria Pedersen

            Hejsa… Lidt sent svar men jeg er ny her på siden 🙂
            Ja der er grotter udenfor Prag… i naturparken Cesky Raj. Det er et yndet sted for folk der kan lide at klatre. Jeg har selv været der og rapelle et par gange. Det skal dog lige siges at du aldrig må tage der ud uden guide da en del mennesker efterhånden er omkommet der fordi de er faldet i sprækker eller udover klippe kanter… men ellers kan jeg anbefale det. Det er et fantastisk smukt sted. Stedet stod for mange tusinde år siden total under vand så mange steder kan man se hvordan vandet har “skåret” i klipperne.
            Men du kan finde meget mere om stedet på nettet, bare søg på Cesky Raj 🙂 God tur..

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account