This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kia nielsen

Hej alle 🙂
    Jeg havde oprindeligt bestilt en “møgfed” (synes jeg selv) grupperejse med http://access2.dk/index.html her til februar, men da der desværre lige umiddelbart ikke er nok tilmeldte ville jeg høre om der var nogen der havde andre forslag til hvad kunne gøre, eller om der evt er nogle der er friske på at melde sig på, så vi kan få gennemført rejsen!
    Jeg har tjekket adventureheart og dk. Men synes umiddelbart organisationerne er for store, og det er ikke helt det jeg vil. Jeg vil meget heller opleve “bagsiden” af landet og kulturen, og få nogle oplevelser man ikke bare kan få som almindelig turist..

Nogle forslag?

På forhånd tak
    Kia

Anonym Hanne

hvis du vil opleve bagsiden af et land og dets kultur, så rejs selv! autentiske oplevelser får du ved at opsøge dem selv. Grupperejser kan sikkert være dejligt, for så er alt ordnet for en, men arrangerede rejser giver ofte også arrangerede oplevelser. En mulighed er at rejse med en god ven, for så kan du dele dine oplevelser, hvilket er dejligt. Hvis man rejser selv, vil du uundgåeligt møde folk på din vej, du både vil hænge ud med, eller rejse videre med.. Jeg skal ikke sige at et selskab ikke kan give dig store oplevelser, jeg kender flere der haft fantastiske ture med et selskab, jeg vil mene det handler om hvor selvsikker man føler sig på egen hånd, og hvor stor en udfordring man ønsker sig..

Anonym Anonym

jeg har lige rejst med Dansk studie center. Det var SUPER fedt. virkelig værd at overveje. Det er gruppeture. Det koster en del penge, men det er virkelig de bedste penge jeg nogensinde har brugt. Du kan prøve at tjekke deres hjemme side ud.

Anonym kia nielsen

rigtigt mange gange tak for de fine svar.
    ja at rejse selv er rigtigt. men jeg er “alene” og føler mig ikke tryk ved at rejse helt selv.. desværre 🙁
    Og jeg vil da lige tjekke dansk studiecenter ud, men ville gerne finde et mindre rejseselskab 🙂

Anonym Tine

prøv da at se om du kan finde en rejsemakker herinde 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account