This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kathrine…

Jeg er en pige på 19, som gerne vil på en grupperejse et eller andet sted i verden. Er der nogen, som kender nogle, der laver gode grupperejser? Jeg vil gerne være afsted i 3 – 4 måneder fra april eller maj 2010.

Jeg har set lidt på adventuredk, men kan ikke finde så meget om folks erfaringer med dem.. Er der nogen, der ved noget om dem?

Vh. Kathrine

Anonym Jeannette

Hej Kathrine
    Sidste år rejse jeg med adventure.dk til Nepal og Indien i 2 mdr. (egentlig Nepal og Tibet, men Tibet var lukket for turister). Det var en helt fantastisk rejse og noget af det bedste jeg nogen sinde har oplevet. Det er bare et must og man får virkelig en på opleveren. Man får set så mange spændende ting sammen med en masse andre søde unge mennesker. Der er flere tidligere rejsende, som har oprettet blogs med rejsebreve og billeder osv. På deres hjemmeside kan du gå ind under destinationer og derefter vælge et land, og derefter kommer en boks, hvor der nederst står billeder og rejsebreve.
    En anden mulighed er adventureheart.dk, som også arrangerer lign. rejse, de har flere destinationer og med flere muligheder. Det er også mere internationalt, hvor man rejser med andre unge fra andre lande.
    En god hjemmeside er rejsemessen.dk, som er en samling over hjemmesider med oplevelsesrejse, frivilligt arbejde i udlandet, sprogrejser osv.

Held og lykke med det
    Kh Jeannette 🙂

Anonym Cathrine

Hej Kathrine

Jeg var med Adventuredk i Nepal i 09. Der var flere fra gruppen, der kombinerede turen med rejsen Indokina, så man i alt rejser i 3 måneder. Der er også andre flere af de andre destinationer, man kan kombinerer, så man rejser op til 4 måneder. Jeg havde en fantastisk oplevelse. Se min blog http://cathrine-nepal.blogspot.com/. Hvis du går ind på http://www.facebook.com/group.php?gid=36457024614, har adventuredk en gruppe for alle, der rejser med dem. På deres hjemmeside kan du også skrive til flere tidligere deltagere under “Mød en deltager”. Jeg håber du kommer ud at rejse. Det er det bedste!

Anonym ACecilie

Hej 🙂
    Jeg var med adventuredk i Mexico i januar.. det var en virkelig fed tur… helt fantastisk…
    Efter turen var der flere af os som rejste videre på egen hånd med andre for gruppen og så mødte vi også andre mennekser på rejsen som vi rejste videre med…
    Jeg synes at adventuredk er rigtig gode, fordi man lærer at komme ud i verden og man for mod til at rejse videre selv…
    Jeg havde aldrig rejst på egen hånd hvis ikke det var fordi jeg havde været med gruppen…
    det er en helt fantastisk oplevelse…
    Cecilie

Anonym Pia09

Hej Kathrine.

Jeg har selv rejst med Adventure Heart til Ecuador og det kan kun anbefales. De har meget erfaring og er rigtig søde. Deres tur til Ecuador er rigtig fed og indeholder mere end man forventer.. De sørger ihvertfald for at du kommer derud og oplever det som ingen andre turister kan få lov til. Og som tidligere nævnt er det mere internationalt, så du både rejser med danskere og fra andre omkring liggende lande…
    Og prisen er også rimelig syntes jeg for alt det man får med.

Ha en fantastisk tur!

Anonym milla06

Hej

Jeg har været med danskstudiecenter.dk 3 måneder i New Zealand, som jeg varm kan anbefale. De har flere forskellige destinationer at vælge imellem, og det er meget profetionelt. 🙂

Anonym Kathrine…

Tak for de mange svar 🙂 Jeg tror det bliver 4 måneder med Adventuredk til Nepal, Tibet og Indokina.

Er der nogen af jer, der har prøvet det frivillige arbejde? Og hvad synes i om det?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account