This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej..

Da jeg vildt gerne vil ud og rejse, men ikke har nogle at rejse med, tænkte jeg på om nogle har erfaring med grupperejser for unge altså bureauer der arrangerer ture for unge til fx USA, australien, Thailand..

Hilsen Pls

Anonym Anonym

Min kusine var med en dansk højskole på Zanzibar. Det har vist været helt kanon.

Anonym anders

Du kan jo evt. ogsaa bare tage afsted, selv? Du kommer til at moede saa mange interessante mennesker du normalt aldrig ville have truffet, saa laenge du kommer med et aabent sind og lader fordomme blive hjemme…
    Det handler bare om at kaste sig ud i det

Anonym kasperj

Hej Pls
    Tjek http://www.rejsemessen.dk her kan du finde manger som laver grupperejser for unge!

Anonym Anne

Spring ud i det, tag afsted selv. Det gjorde jeg, og jeg har aldrig i mit liv taget en bedre beslutning. De første to uger var noget usikre, men derefter havde jeg otte ubeskriveligt fantastiske måneder i Australien og New Zealand. Hvis ingen kan komme med er det bare ærgerligt, det skal ikke holde dig tilbage.

Anonym Anonym

lyder du efter en rejsepartner?

Anonym Anonym

adventuredk.dk laver rejsepakker for unge.

Anonym marloes

Jeg var afsted med gapadventures.com til Mellemamerika forrige år. Jeg tog afsted alene og mødtes med en gruppe dernede..det var KANON fedt!!! Kan virkelig anbefales fra min side.
    Jeg fik kilroytravels til at arrangere det hele..

Anonym Mette

Adventure Heart laver nogle fede adventurerejser som er for unge hvor man rejser i grupper.

Anonym Anonym

hej hej,

Jeg er lige kommet hjem fra 1 måned lang tur fra USA det har været skide fedt og det var en grupperejse kun med unge fra 18 – 35 så det er bare skønt men her har du adressen http://www.contiki.com
    de har mange forskellige rejser i USA, Canada, Australien, New Zealand, Asien og Europa… se på siden

Anonym Maria

Hej

Jeg har været i Nepal og Tibet med Adventuredk. Det var helt fantastisk. Jeg er slet ikke færdig med at rejse og opleve. Nu overvejer jeg at rejse med til Australien og Papua Ny Guinea her til marts 2011. Er der nogen der har været der?
    Hilsen
    Maria

Anonym Mia

Hej Pls

Jeg har været med ACCESS, som er en rejsende højskole, i Afrika, og det var en helt fantastisk og enestående oplevelse.

Hvis du vil opleve Afrika sammen med andre unge, så er det en rigtig god mulighed …

Deres hjemmeside er: http://access2africa.dk/index.html

Kh, Mia

Anonym Kasper Hansen

Hej
    Jeg ved at Jydsk Rejsebureau laver noget der hedder Backpack Adventure. Jeg undersøgte det selv for et par måneder siden, men jeg kom aldrig afsted da jeg brækkede armen lige inden jeg ville købe turen.

Det lød ellers fedt, og jeg tager på turen næste gang.

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account