This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym L.K.

Hej!
    Jeg vil høre, om der er nogle, der har rejst igennem Danish volunteers til Guatemala, og hvilke erfaringer du/I har gjort med det?
    Jeg er lidt usikker på, om jeg kan “klare” at være der alene – Føler man sig alene og uden sikkerhedsnet i landet? Jeg kunne godt tænke mig at komme afsted til januar/februar 2009 og være der i 12 uger.. Hvis der er én, der overvejer at tage afsted, men også tøver ved at gøre det alene, er jeg interesseret i at blive rejsemakker. Til sidst: hvad koster flybilletten fra Kbh-Gutamala cirka?

Anonym Gry Maria

Hej. Sidste år var jeg derovre og betalte ca 8000 for en returbillet (jeg købte den i sidste øjeblik derfor ret dyrt). Jo før du køber den, jo billigere!
    Mht at arbejde frivilligt kommer det helt an på hvor du har tænkt dig at være. I Antigua er det optimalt at starte en Guatemala-rejse. Der er backpackere over det hele, spansk-skoler, familier man kan bo hos, turistbureauer og så er det afsindigt smukt og virkelig hyggeligt. Hold dig væk fra Guatemala city, og tænk dig i det hele taget om når du bevæger dig rundt i guatemala om natten, gør det aldrig alene. Hvis du tager til Antigua til at starte med (ca 1½ times kørsel fra lufthavnen), vil du helt sikkert møde andre backpackere og kan der finde ud af hvor du kan arbejde som frivillig uden problemer. det er meget billigere at gøre det på denne måde men det kommer an på hvor meget tryghed man har brug for. Hvis det betyder meget for dig at føle dig tryg, så køb det hjemmefra, ellers lad vær. Glæd dig til Guatemala, der er simpelthen fantastisk. Hvis du har lyst kan jeg sætte dig i kontakt med en lokal guide derovre via e-mail. Han arrangerer ture osv og er utrolig sød og hjælpsom?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account