This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym line5151

Jeg er så heldig at skulle bruge to måneder i Antigua i maj og juni. Det eneste jeg er lidt i tvivl om, er hvordan vejret plejer at være på det tidspunkt, og i den forbindelse hvilket tøj jeg skal pakke ned.
    Og hvad gør jeg lige med valuta? Er det en god ide at tage nogle dollars med?
    Håber I kan hjælpe.

Anonym Camilla Sass Wiki

Jeg var i Guatemala sidste år på det her tidspukt og der var det fantastisk vejr. 30 grader ca. og shorts vejr, så kunne forestille mig at det var bedre i maj og juni.

comeawaywithme

Der kan godt være regn i maj og juni, så pak hellere også en regnjakke. Vejret kan svinge en del i Guatemala og selvom der kan være varmt om dagen, kan det blive køligt om aftenen. Men køligt er måske 15 – 18 grader. Tænk på den danske sommer når du skal pakke til maj og juni. Det kan være varmt, men det kan også være køligt.

Du kan veksle lidt penge hjemmefra. Kan være godt at have nogle kontanter til at betale for transport til ANtigua fra lufthavnen. Ellers er der masser af hæveautomater i Antigua.

Antigua er fantastisk!

God tur.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account