This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LouiDK

Er der nogen der ved om jeg skal have en retur billet, for at komme ind i landet?

Jeg har været der før, men med tur/retur billet. Denne gang ved jeg ikke hvor længe jeg bliver, og vil derfor ikke have retur billet. Jeg ved at jeg automatisk får 90 dages visum, men skal jeg bruge særlige tilladelser, når jeg ikke har en retur billet?

Anonym Claus

Du risikerer ikke at komme med flyet.

Du risikerer at skulle betale en returbillet på stedet

Du risikerer ikke at komme ind i landet.

Du skal vel på et eller andet tidspunkt tilbage til DK? Hvorfor køber du ikke en billet med en åben hjemrejse. Så slipper du for at købe en dyr billet retur til Europa, og du slipper for problematiker, som listet op øverst.

mvh
    Claus

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hola.
    Tro ikke på du for de store problemer da du er fra Danmark og har penge nok til at klare dig selv, hvis du skulle blive stopet kan du forklare dem at du har planer om at rejse rundt i mellem Amerika og den köber de, hvis ikke köber du en flybillet til en af nabo landene i lufthaven.Jeg har selv rejset ind i mange lande på en enkelt billet og fordi man kan bevise at man har penge nok til at klare sig selv og kan köbe en billet hjem når man er klar til at rejse hjem og hvem ved måske flyver du hjem fra syd Amerika,lars

Anonym Claus

Det kan godt være du har været heldig, Lars, men jeg har både hørt og snakket med rejsende, der blev tvunget til enten at købe en billet på stedet eller opgive at komme med flyet.

Den, der med at komme med en eller anden forklaring, at du skal rejse videre til Sydamerika, tror jeg ikke holder.

mvh
    Claus

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej claus.
    Du har ret i at rigtig mange lande skal man have en returbillet.
    Thailand er det samme, men har man et tre månders visum og kan bevise at man har penge nok til at klare sig for,er det ikke noget problem,plus udenlansk valuta til landet betyder også meget,
    Men det er rigtig det er en chance og tag,men sker det at hun ikke for lov til at rejse ind i landet som jeg ikke kan forsille mig det gör, kan hun altid köbe en billet ud af landet i lufhaven, problemt er mere Danmark ikke Mellem Amerika, forsat god weekend lars

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account