This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hejsa Maria.
    Hmm, hva kan jeg sige- Ecuador er for fedt!
    Har selv vaeret der 3gange, 1. gang paa den klassiske tur med sprogskole, vaertsfamilie og frivilligt arbejde, og selvfoelgelig rejse rundt i landet derefter. Jeg har boet i Quito i ialt 8mdr og har kun gode oplevelser derfra. Klimaet er dejligt og vil man opleve det rigtige tropiske vejr, kan man komme til kysten paa ca 5timer…
    Af spaendende steder i Ecuador kan baade naevnes Otavalo (indianermarked), Galapagos (behoever vist ikke videre introduktion..), Quito gamle by, Cotopaxi (vulkan), hele kysten med Puerto Lopez hvor du kan se hvaler, Montanita- surferparadis, Atacames, landets fedeste badeby, Cuenca, Incapirca (Ecuadors udgave af Macchu Pichu), El Oriente- junglen med Napo-floden og Amazon-floden…..Jeg kan vist blive ved….
    Jeg kan kun varmt anbefale Ecuador og Quito!!
    Hvis du vil vide mere eller har brug for raad om rejsen skal du vaere velkommen til at skrive, min mail er sophiekongsbak@yahoo.com.
    Hilsen fra Sophie.

Anonym Maria GBA

Hejsa,
    jeg er en pige på 20, der går og planlægger Mellem-/Sydamerika ophold med både lidt sprogskole, frivilligt arbejde og rejsen-rundt i tankerne. Det lader til at Guatemala virkelig er et yndet mål, og at Antigua som udgangspunkt for sprogskole & frivilligt arbejde kan anbefales…det lyder selvfølgelig fedt, men det ødelægger ikke oplevelsen, at det netop er sådan en slags sprogskole-metropol eller hvad? Og hvordan med vejret; nogle steder beskrives det, at gaderne nærmest omdannes til floder et par timer om eftermiddagen i regntidsperioderne – er der noget om det?

Alterntiverne til Guatemala er pt Ecuador eller Costa Rica. Nogen der har erfaringer med hhv sprogskole & frivilligt arbejde der? Ecuador er jeg egentlig blevet ret hook på, men det virker ikke til at landet har helt lige så meget at byde på…? Og så lyder Quitos højde-kølige temperaturer ikke helt lige så tiltalende, men det er måske bare behageligt? Costa Rica skulle være rigtig lækkert, men er det værd at bruge 3 mdr. der – og hvordan med priserne, er det meget dyrere end i Ecuador & Guatemala?

Det var vist det so far, håber der er nogen, der kan hjælpe!
    Maria

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account