This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LJbn

Hejsa..

Jeg tager til Guatemala til sommer og vil være afsted i en måned. Hva’ jeg ska’ lave er endnu ikk’ fastlagt, da jeg ønsker at ta’ det med ro imens jeg er der. Dog synes jeg, at det ku’ være sjovt at rejse rundt med en eller flere. Jeg tager afsted d. 28. juni og rejser hjem igen d. 26. juli.

Jeg er en pige på 21 år, som pt. går på højskole. Når opholdet slutter rejser jeg sammen med 14 andre til Canada i en lille måned, og derefter tager jeg til Guatemala.

Skriv hvis du/I er interesseret.

Hilsen Luna

Anonym Sivesgaard

Hej!

Jeg går også med planer om at tage til Guatemala i sommerferien. Læser på Copenhagen Business school så har kun tid til at rejse i juli+august, men planen er at jeg tager afsted den 3. juli og er fremme i Guatemala sent den 3. eller i løbet af den fjerde. Hjemrejse midten af august, skal senest være tilbage midt på dagen den 22.
    Jeg er en 21-årig pige, der før har rejst rundt i Sydamerika, men denne gang bliver lidt anderledes, da jeg er on my own. Jeg taler en del spansk, hvilket jeg ved af erfaring er en kæmpe fordel, selv på turistruterne. Starter helt sikkert med et par dage i Antigua for lige at få lidt føling med landet. Det ligger også forholdsvis tæt på lufthavnen så det er et naturligt udgangspunkt. Derfra tager jeg det somdet kommer og ser hvem jeg møder på min vej.
    Er meget intereseret i at høre gode råd ang. landet, “ukendte” seværdigheder, must-do’s osv.
    Er også frisk på at mødes og rejse lidt rundt i godt selskab…

VH Maren

Anonym Luna

Hej Maren

Det lyder meget spændende. Jeg har aldrig været derover før, så tror det er rart at have en at følges lidt med. Hvor langt ligger Xela fra Antigua? Jeg har haft spansk i gym. i tre år, men regner med at tage et par uger derovre på sprogskole- bare for at få det genopfrisket.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account