This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Saja

Vi er i gang med at bestille en rundtur med Jysk Rejsebureau i Rajasthan område (10 dages klassisk tur i Rajasthan).

Er der nogle som har erfaringer med at bo på guesthouse på den tur? Eller bare at bo på guesthouse i Indien.

Jeg har svært ved at beslutte mig for guesthouse elller turistklasse. Der er væsentlig prisforskel på ca. 2800 kr., men guesthouse standard skulle være meget dårligere end eksempelvis Thailand og Laos.

Håber der er nogle, som kan hjælpe os.

Anonym ChellBabs

Vi har været på den 12 dages tur de har, rundt i Rajasthan og vi boede på guesthouses. Jeg vil sige, at lige bortset fra det første hotel de gav os i Delhi (ankomstpakke mm.) var det okay steder. Selvfølgelig er nogle af dem bedre end andre, men man skulle kun sove der, så det gik an 🙂 glæd jer til Mandawa, hvis I skal derhen når det er 10 dage. Det er rigtig lækkert 🙂 men ellers en fin tur, jeg er ikke så vild med Indien, men turen rundt var bedre end inde i selve Delhi synes vi 🙂 vi boede på noget der hed Kwalty i Delhi, som var rigtig klamt og så var der ingen af dem der kunne noget som helst engelsk, og de havde bare ikke styr på noget som helst, så vi bedte Jysk om at finde et andet til os, så kan I håbe at I ikke kommer derhen, eller sige til dem hjemmefra at I ikke vil. Det brød vi os i hvertfald ikke om 🙂 men ellers var resten helt godt.. god tur 🙂

Anonym Daizz

Jeg har været på den samme tur. Vil give vedkommende bag foregående indlæg ret. Guesthousene på selve turen er ganske fine…. Specielt i Mandawa og Jodhpur var de helt fine. I bør derfor ikke være betænkelige ved at tage den billige klasse. Vinay hos Jysk Rejsebureau i Indien kan klare alt, og det bør i virkelig bruge jer af.

Det er også rigtig nok med Delhi. Med den billigste ankomstpakke med Jysk bliver I indlogeret noget være snusk i Delhis paharganj-område (Stedet for backpackere). Hvis jeg det var mig, ville jg vælge den lidt dyrere ankomstpakke i Delhi, og så tage den billigste rundt i Rajasthan.

èn ting vi opdagede under vores tur var, at hvis vi bare havde bedt Vinay om det, så kunne vi sagtens have udvidet vores 12-dages tur med et smut omkring Ganges-floden. Det ville kun tage en dag eller to mere, og ville kun koste få 100 kr. ekstra, men det fandt vi først ud af, da vi snakkede med Vinay efter turen.

Håber I får en rigtig god tur.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account