This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Miss_ShadowCat

hmm.. måske et underligt spørgsmål men jeg kom til at tænke på hvad man skal gøre med håndklæde på såen en backpacker tur i østen. For de har vel ikke de steder man sover? Går ud fra man selv skal ha med, men er et nok? evt. to?

Anonym Jesper Jensen

Jeg har aldrig haft mere end et med – normalt kan man få vasketøj retur samme dag som man afleverer det. Alternativt kan man selv vaske det.

At tage to håndklæder med er efter min mening for meget, ´der kan være så meget andet godt i rygsækken.

Ved stranden har jeg aldrig brugt håndklæde men i stedet en sarong til at ligge på.

Under ALLE omstændigheder. Håndklæder kan købes billigt i Asien hvis du får brug for et ekstra.

Anonym Anonym

Hej
    Jeg skal selv rejse rundt i sydøstasien til januar, og har købt et “mickrofiber-håndklæde” hos Forst og jagthuset Kongevej 119, Kbh. Det fylder næsten ingenting, det kan tørre på 20 min og det er rigtig godt til at suge. Når man har brugt det kan man vride det hårdt og så er det næsten tørt. Det største på 60×150 koster 200. Desuden var de rigtig flinke og gav en masse andre gode råd i den butik, da ekspedienterne selv havde rejst meget, så et besøg der kan anbefales.
    God tur. Venlig hilsen Line

Anonym LineHamrum

Hov, jeg glemte at logge på, men ovenstående var fra mig.
    Line

Anonym fulle

Hej Miss Shadowcat!
    Brug mikrofiberhåndklæder – køb dem i friluftsland, de er fantastiske til at hjælpe!!! Så kan man sagtens have 2 håndklæder med 🙂

Mvh. Christian

Anonym ditte

jeg tager altid 2 bleer med. De fylder intet,er nemme at få tørre og tørrer godt.

Anonym Sara Isabella

Jeg har ikke haft noget håndklæde med. Jeg har købt en sarong og brugt den… og hvis jeg virkelig har haft brug for den store skrubbe tur har jeg købt et håndklæde til ingen penge og brugt det til jeg skulle pakke min taske igen og så efterladt det. Syntes at det er tåbeligt at have den extra vægt i tasken…. Faktisk ville jeg ikke have medbragt andet end det tøj jeg går og står i hvis jeg kunne være bagklog:) måske undertøj, men ellers intet. husk det når i pakker…. ALT kan købes i østen… hvor det meste i virkeligheden bliver lavet, og derfor koster det en procentdel af prisen herhjemme. Men pak hvad du gerne vil have med…. og fjern 80 %:9 god tur<.9

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account