This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rejselystt

Hej! Jeg vil rigtig gerne til Afrika her i 09 og arbejde med et Wildlife program. Jeg så på Alott.dk men da jeg søgte efter billigere metoder fandt jeg en der havde rejst med Alott og senere fandt ud af at det koster det halve at kontakte Wildlife projektet selv så det var det jeg havde tænkt mig.

Jeg leder egentlig også efter en at rejse med da det er hyggeligere. Jeg er selv en pige på 19 der afslutter 3g, så en i samme boldgade eller tæt på 😉

Men jeg ville høre om der er nogle der har prøvet at tage frivilligt arbejde i afrika med Wildlife og har nogle erfaringer at dele ud af. Med priser, hvad jeg kan forvente eller andet.

tak (:

Anonym Pultz

Hej,
    jeg har faktisk selv lige sat og kigget på Alott, med wildlife programmerne i Afrika, fordi jeg for et par år siden bestilte katalogerne og nu sidder jeg og overvejer at komme afsted til sommer. Priserne er bare høje og flybilletterne heller ikke for billige.
    Har du tænkt på at rejse i sommerferien?
    Jeg havde ikke tænkt på man kunne kontakte projekterne dernede selv, men ville da være kanon hvis man kunne.
    Send mig en e-mail: kristinapultz@hotmail.com
    Måske vi kan finde ud af noget!
    Jeg er ved at prøve og finde ud af hvad jeg vil, om det er afrika, mellem amerika eller asien i denne omgang!
    Kristina.

Anonym Anonym

hejsa
    Jeg har stærkt i tankerne at deltage i http://www.orcafoundation.com/index engang når skanderborg festivalen er overstået 🙂 det passer nemlig med at det går over i sommer månederne dernede til den tid
    derudover overvejer jeg evt et projekt mere i den del af afrika, men ved ikk endnu

skriv evt

Anonym Klaus K

ej rejselystt jeg går og har præcis de samme tanker og kunne da være en ide måske at rejse sammen, men hvad er dine planer angående rejsen, fks. Hvad er dit budget, planer om hvor du vil være og i hvor lang tid?
    Jeg har selv planer om at tage en tur til Afrika og arbejde frivilligt et fast sted i længere tid omkring 3-6 måneder og måske arbejde forskellige steder men i lange perioder (eller måske længere hvis jeg bliver glad for det) er selv i gang med at tage kontakt til folk for at se om det er muligt eller om det ville blive for dyrt, for har planer om at gøre det så billigt som muligt men stadigvæk arbejde med dyr da det er min passion og er der kun for at arbejde med dyr, og arbejde med det jeg elsker 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account