Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3531684
     Mia.Kjær

      Hej Alle:)

      Til næste år i marts skal jeg fra Hanoi til Chiang Mai. Jeg vil gerne flyve fra Hanoi, men når jeg er inde på air asia har de ikke nogen rute denvej. Kan det virkeligt passe at jeg skal over Bangkok?

      Derefter skal jeg til øerne i syd, præcist hvilke er ikke bestemt endnu:) Og til sidst skal jeg være i Bangkok, da vi flyver til Sydney derfra.
      Så vil jeg høre om der er nogle erfaringer med at komme fra Chiang Mai og ned til syd? I ved nok hvilke øer jeg tænker:)

      Har også hørt at det ikke er værd at besøge Phuket?

      Tak for hjælpen:)

      #3531714
       Camden

        Når man kigger på airasia er det da muligt at flyve fra Chiang Mai direkte til Phuket. Så det burde ikke være nødvendigt at mellemlande i Bangkok.

        #3531704
         ge

          Store flyselskaber flyver ikke din rute (thai,airasia),,,,,prøv nogle af de små selskaber i thailand(nokair,bangkokair,osv)dog vil jeg ikke flyve med dem selv)

          #3531709
           Magnus

            Der er ingen direkte rute mellem Hanoi og Chiang Mai. Find fx. billet på http://www.skyscanner.net/.

            Hvis du vil flyve til Sydthailand fra Chiang Mai, er det også nødvendigt at mellemlande i Bangkok.

            Flyselskaberne i Thailand er generelt af god standard – ingen grund til at holde sig til de større selskaber.

            #3531711
             Mia.Kjær

              Okay, har andre ideer til hvordan vi så nemmest kommer de ruter? Og hvor lang tid tror i det vil tage at komme fra sted til sted?

              Hvordan kan det være du ikke selv vil flyve med selskaberne?

              Og tak for svar:)

              #3531719
               Magnus

                -Beklager at jeg tog fejl ang. rejse mellem Chiang Mai og Sydthailand.

                Den nemmeste måde at rejse fra Hanoi til Chiang Mai er med Thai Airways, Vietnam Airlines eller Lao Airlines. Det kræver en mellemlanding i Bangkok eller Luang Prabang (Laos) og koster 1500 kr og opefter.

                Den billigste måde med fly derimod er at købe to separate billetter: én til Bangkok og én derfra til Chiang Mai. Det fås fra ca. 600 kr. Hvis du ikke allerede har kigget på skyscanner.net så gør det. Der kan du også se, hvor lang tid flyveturen tager afhængig af hvilken model, du vælger.

                En anden mulighed er at flyve til Bangkok og tage et nattog med sengeplads til Chiang Mai. Togturen tager ca. 10 timer. Der går også busser, men togturen er mere behagelig.

                #3531715
                 Mia.Kjær

                  Hvordan fandt du det? Jeg kan nemlig ikke finde det:)?

                  #3531716
                   Mia.Kjær

                    Jeg fandt det nu:) Men ved du så hvordan vi kommer far Hanoi til Chang Mai på den nemmeste måde:)?

                    #3531888
                     Mia.Kjær

                      Hej Magnus:)

                      Jeg har lige kigget lidt på skyscanner.net Kan det passe at det er ret dyrt derinde, og kan det ikke gøres billigere når man kommer til Asien?
                      Kiggede nemlig lige på en billet fra Manila ( Filippinerne ) Til Hanoi ( Vietnam), og det billigste lå på omkring 2100?
                      Og tusinde tak for dine svar:)

                    Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

                    Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                    © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                    Log ind med brugernavn & kodeord

                    eller    

                    Glemt dine oplysninger?

                    Create Account