This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Laura

Hej alle!
    Jeg ved godt at at emnet måske er en smule malplaceret i forhold til forummet, men jeg håber at I vil/kan hjælpe mig alligevel.

Jeg går på serviceøkonomudannelsen i Århus, og til sommer skal jeg finde mig en praktikplads, gerne i udlandet. Jeg vil meget gerne i praktik på et hotel og det ville være perfekt hvis jeg kunne finde et sted i Asien, gerne Thailand hvis muligt.

Jeg har brugt diverse hjemmesider til at søge praktikpladser, men jeg tænker at sådan nogle berejste mennesker som jer, måske har nogle kontakter indenfor hotel og restaurationsbranchen i f.eks. Asien. Det kan være at I kender en receptionist, manager, stuepige eller sågar en hotelchef. Jeg vil super gerne i kontakt med nogle af disse mennesker, og det er altså lettere, hvis man kender nogen der kender nogen.

Hvis I kan og vil hjælpe mig, må I meget gerne evt. sende nogle kontaktoplysninger, komme med forslag eller gode råd.
    I kan skrive her, men hvis i foretrækker at gøre det over mail, så kan i kontakte mig på: lauraabildgren@hotmail.com

Mange tak!

Laura

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account