This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Odense1982

Er der en, der har været på Perhentian og kan hjælpe os lidt med at vælge, hvor vi skal bo… synes det er noget af en jungle at finde rundt i…. hvor skla vi bo??? – Og hvilket selskab skal jeg dykke med????

Vi har pt. kig på:
    * Abdul Chalet
    * Bayu Dive Lodge (alualudivers.com)
    * Coral View Island Resort

Er der nogen der kan anbefale et af stederne??? – Eller et endnu bedre???

Modtager også meget gerne et tip om et godt hotel i Kuala Lumpur og et godt hotel i Kota Kinabalu… max. 300 kr. pr. nat for et dobbeltværelse og gerne meget centralt i forhold til restauranter, butikker osv… og gerne med pool…

MVH Jannie

Anonym Claus

Har du prøvet at stille samme spørgsmål på Thorn Three på Lonely Planet.com?

Det vil sprede din søgning lidt længere ud i cyberspace.
    Bare en idé…

mvh
    Claus

Anonym sanja

hej hej..

jeg var faktisk på perhentian sidste sommer. boede på den lille af øerne på noget som hed mira beach. Meget pimitivt, men den fedeste oplevelse. det er otte hytter – uden eget bad og toilet – det er et fælles til alle otte hytter. elektricitet er der kun i nogle timer om natten så man kan lade tlf op og have gang i den fan der er på værelset. det kostede vist knap 75 kr for en hytte til to pr nat. der er myggenet.. selvom det er primitivt er stranden helt uforstyrret og ejeren laver selv mad om aftenen. der er ikke andre hytter eller overnatningsmuligheder ved denne strand. men man kan gå i junglen til næste bugt på ca. en time – her er der et par enkelte butikker og restauranter og hytter… hytterne på mira beach er alle med havudsigt – og vandet er krystalklart – korallerne er lige ud for stranden og man kan gratis låne snorkleudstyr og se store farvede fisk. det vrimler i øvrigt med smukke sommerfugle og veraner på en halv til en hel meter… vi så også en enkelt slange.

vi bookede gennem zecks guesthouse i Terengganu. (står i lonely planet) vi fløj fra KL til terenganu og tog så taxa til færgen..

mira beach er primitivt, men noget af det smukkeste jeg har oplevet i mit liv.

i øvrigt skulle i også tage at besøge den lille ø kapas. det er også et lille paradis…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account