This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Miss Buch

Hej

Jeg har nu vaeret i Bangkok siden loerdag, og bliver her nok et par dage mere. Er der nogen som ogsaa er her, og ville moedes/rejse videre sammen?????

Jeg regner med at tage til Chiang Mai om et par dage forhaabentlig, men hvordan goer jeg??? Er meget paa bar bund, proevede at koebe billetter paa airasia.com idag, men kunne ikke med mit visakort, da det er tilknyttet en netbank, som jo ikke er paa den her computer…

Er der nogen der kan hjaelpe eller er her???

Michelle

PS: Bor pt. paa Khao San Road

Anonym Trine

Hej hej
    Det er nemt at tage en bus videre eller evt. tog. Tager omkring 8 timer. Spørg på et af de mange rejsebureauer på Khao San.
    Held og lykke, Trine

Anonym tgn

Ja toget er ret behageligt og så kommer du veludhvilet frem. Jeg er ikke fan af busserne, sys man kan være helt kvæstet efter sådan tur. Bureauerne tager ikke ret meget for at booke en togbillet til dig, det er meget nemt.
    Vh
    Tina 🙂

Anonym Jesper Jensen

Tjek wayn.com – her kan du se andre rejsende, der er i Bangkok nu og skal til Chiang Mai.

Ikke så mange danskere, men det er også spændende at rejse med andre.

Du burde lige sende en mail til din bank for at høre, hvorfor du ikke kan bruge dit visakort på nettet. Det burde ikke være et problem.

Anonym Rasmus

Tag ned på jysk rejsebureaus hotel hvis du stadig vil mødes med nogle eller købe din airasia billet… de Køber nemlig gerne billetter på deres eget visakort for et par hundrede bath i gebyr.. plejer jeg bare at gøre…

Anonym Magnus

Jeg synes tog er den bedste måde at komme til Chiang Mai på. “2nd class sleeper” er det bedste valg. Undgå aircon, det er for koldt. Der er for øvrigt god mulighed for at møde andre rejsende i toget, især på ovennævnte klasse. Du kan enten købe billet på Hualampong St. eller betale måske 50-100 baht mere hos et rejsebureau ved Khao San Rd. og de er nok givet godt ud, for du vil alligevel komme til at bruge penge på transport hvis du vil købe billetten på stationen.

Rejsen tager ca. 11 timer med tog, lidt mindre med bus. Busturen er dog lang og kedelig, men vil du rejse med bus så køb billet på den nordlige busstation, Morchit Mai, og så går bussen sikkert kort efter for der er mange afgange. Togbilletten skal derimod tit bookes lidt i forvejen, der er tit udsolgt. Vil du flyve, kan du sikkert købe billet et sted på Khao San, men snyd ikke dig selv for togturen.

Anonym McWearq

Der er ikke noget galt med dit VISA-kort. Flere og flere sites forlanger verifikation via netbank, og det kan kun lade sig gøre hvis man slæber rundt på sin nøglekode på en USB, hvilket godt kan lade sig gøre. Du kan fx heller ikke tanke SkypeOut op uden verifikation.
    Tag endelig toget til Chiang Mai i stedet for bus. Skal det gå lidt stærkere kan du sagtens købe ude flybillet ude i indenrigslufthavnen, det har jeg før gjort.

Med venlig hilsen

Michael

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account