This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Jeg skal til Colombia i juni og er lidt i vildrede med,hvor mange forholdsregler jeg skal træffe i forhold til min egen sikkerhed??Jeg har hørt meget skidt,men også meget godt om dette smukke sydamerikanske land!!Diverse landes udenrigsministerier,heriblandt også det danske,fraråder al unødvendig rejse til Colombia bortset fra Bogota og provinshovedtæderne!! Landet er ganske enkelt blacklistet rent rejsemæssigt i international sammenhæng!! Da jeg aldrig har været i dette land og ikke ønsker at være fordømmende, vil jeg høre,om nogen af jer her på sitet har erfaringer med Colombia og i såfald hvilke I måtte have??Jeg efterlyser ganske nogle enkelte,men gode og brugbare råd, så jeg ikke kommer galt afsted i dette land!! Hvad jeg skal gøre og i hvert fald ikke gøre (i forhold til min egen sikkerhed)??? Glæder mig at høre fra jer.

Venligst Martin i Århus N

Anonym Jesper Jensen

Lonely Planet skriver at Colombia kan være, men ikke nødvendigvis er et farligt land.

Den største fare er tyveri.

Der er 3.000 bortførelser om året – ikke specielt turister, men det sker at turister bliver kidnappet.

Politiet er mere eller mindre korrupt – derfor skal kontakt med dem undgåes med mindre det er absolut nødvendigt.

Hold dig i de kendte turistområder – IKKE off the beaten track.

Undgå demonstrationer og store folkesamlinger.

Undgå stoffer – tag ikke imod cigaretter og drinks fra fremmede – de kan også indeholde stoffer.

Anonym hanna hanneee

he he he he he he ehe he he hee he hehe ehe e he he he he he jeehbdfsgfgdfgfg

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account