This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym trine1989

Jeg er en pige på 20 år, som er meget eventyr lysten 🙂 Jeg står i øjeblikket og vil ud og rejse – spørgsmålet er bare hvordan? Jeg har stækt overvejet at tage til Afrika og hjælpe på et børnehjem i en måndeds tid eller to, og evt ud og se lidt bagefter.. Eller ville jeg gerne bare ud og opleve forskellige ting i africa.

Jeg vil super gerne hører om der måske er en der har de samme drømme om rejser som mig, og kunne tænke sig enten at tage med som frivillig omkring marts/april 2010, eller bare med ud og se Afrika, eller nogen som kan give mig nogle vigtige informationer om at tage ud som frivillig i Afrika 🙂

Håber der sidder nogen derude med samme rejse lyst som mig 😀

Anonym sille-riis

Hej Trine 🙂
    Jeg kunne vildt godt tænke mig at komme til afrika og lave frivilligt arbejde, men jeg kan først rejse i starten/midten af maj.. ??

skriv til mig på denne mail: sille156@hotmail.com

Anonym Majsen

Hej Trine og Sille!
    Jeg var ude som frivillig sidste år i Sydafrika. Jeg var voluntør på et reservat i Limpopo-provinsen i 2 mdr. og havde de BEDSTE oplevelser- har kun positive ting at fortælle om programmet. Det ligger for øvrigt tæt på et andet volontørprojekt- der fungerer som en skole også- og jeg ved, at de godt ville kunne samarbejde og strikke et forløb sammen for jer, hvis I også gerne vil arbejde med børn..

Det program jeg var på tilbyder både 2,4,8 eller 12 uger+ ophold, og det er altså bare superfedt!-man føler virkelig, at man hjælper til og samtidig lærer man en masse fordi medarbejderne dernede er så kompetente.
    I kan tjekke deres adresse ud: http://www.askariwcp.com
    – og I kan skrive til min mail, hvis I vil høre mere om mine oplevelser dernede: brunhilde24@hotmail.com
    Venlige hilsner
    Maja

Anonym Christina

Jeg rejser til Cape Town den 4 april.
    Hvis din tur er blevet en realitet så skriv endelig! Jeg rejser nemlig alene – og håber selv på at opleve eventyr og giraffer 🙂
    Christina furvej14@sol.dk

Anonym Guest

Tjek Dansk ICYE’s hjemmeside: http://www.icye.dk.
    De formidler volontørophold til hele verden og er ofte billigere end andre selskaber.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account