This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Pelene

Efter så mange turer (skønne ture) til Sydens sol og andre eksotiske steder, er turen kommet til det kolde nord. Har tænkt at tage hele turen op igennem Norge op til trømsø. Har tænkt at vandrer/tage tog/bus/sejle?. Men har intet begreb om, hvor “let eller svært” dette ville være. Ej heller hvor det er anbefalelsesværdigt at stoppe ind. Nogen der har nogle gode råd? Evt selv har taget turen? også mht. logi?
    venter spændt!

Anonym Anonym

Der er ikke de bedste muligheder med tog, men derimod rimelige gode forbindelser hvad angår bus og båd. Såfremt man har telt med er der gode muligheder for overnatning, både på campingpladser og i den fri natur.
    Norge er et ret alsidigt land, så “must see’s” kommer an på om du vælger at rejse inde i landet eller ude ved kysterne. Sidstnævnte giver muligheder for at opleve de mange fjorde. Vil anbefale Prædikestolen og Kjeragbolten ved Lysefjorden – kræver lidt klatring. Geiranger- og Hardangerfjorden er også et besøg værd. Bergen er en fin by med Bryggen som hovedattraktion. Lofoten i nord skulle være specielt. http://www.visitnorway.no giver god info om det meste…
    God tur!

Anonym Anonym

Hej!
    Har ikke brugt hjemmesiden før idag, så har aldrig set at du har svaret på mit Norgesindlæg. Men tak skal du have!
    Dem må jeg bruge nu her, hvor jeg skal igennem Norge igen! 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account