This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej alle jer livlige og friske backpackere 😉

Jeg vil lige starte med at sige at jeg på ingen måde arbejder for dette site eller er blevet betalt for at lave sådan et indlæg her.
    Men grunden til at jeg reklamerer for denne her side som jeg har opdaget er fordi at jeg synes at det er en virkelig fantastisk idé, og har selv tænkt mig at gøre flittigt brug af den når jeg vender hjem fra min første lange backpacker tur.

Her har man muligheden for at bo overalt i verden med kost og logi i bytte for en frisk og hjælpende hånd med det arbejde værten nu måtte have at tilbyde dig.
    I bund og grund er det folk der søger noget hjælp fra folk der gerne vil bo udenlands og ikke har noget imod ikke at få penge for det men er tilfredse med selve oplevelsen (og kost og logi self)
    Efter min mening er det noget af det mest berigende og livsbekræftende jeg hidtil har støvet op fra nettet af, fik nærmest en åbenbaring da jeg åbnede for dette site da jeg længe har gået og tænkt på hvordan mit eventuelle liv skulle formes da jeg har brændt lidt for gerne at ville bo rundt omkring i verden og hjælpe til plus at få verdensomspændte venskaber 🙂

Så jeg præsenterer nu dette for jer og håber at I vil tjekke det ud og få så meget glæde af det som jeg selv håber på at få i fremtiden 🙂

http://www.helpx.net/

Anonym Anonym

http://www.workaway.info

Den er meget bedre 🙂

Anonym Niels Dam

Hej, Jeg sidder og rejserpå min pc, som forberedelse til rigtig rejseperiode nu i november-december 2012 (? Sydafrika, Indien, Thailand…?) Er der nogen danske rejsende, som har gode erfaringer med helpx og workaway eller andre måder at udføre frivilligt arbejde til gengæld for ophold..og en mere oplevelsesrig rejse? Er det også noget man kan gøre når man ikke mere er 25 år …er selv 56..
    mvh Niels

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account