Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200023 bbp-reply-position-1 odd post-3514014 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     millagodzillah@hotmail.com

Har du erfaringer med et heste track i sydamerika?
      Helst et track paa flere dage?

Argentina: Har du vaeret paa besog paa farm i Argentina og set den Argentinske cowboy? Vil meget gerne have dine gode raad :0)

susanne2690

Jeg har rejst i Sydamerika og vi overvejede en fler dags tur. Det var bla mulig på Salta i det nordlige Argentina, og i San Pedro Attacama i Chile. Vi red et sted mere men det kan jeg ikke huske hvor var. Jeg mener det var i patagonien i Argentina men er ikke sikker, måske i ushuaia. Desværre have vi ikke tiden til det da vi begge gange havde busbilletter videre . Men man kunne få op til 10 dage på hesteryg! Vi tog en dag begge steder og det var fantastisk at ride i den natur. Vi galoperede på åbne sletter med vilde heste rundt om os og vi kom så tæt på forskellige dyr – kan virkelig anbefales.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account