This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Line301

Jeg har ikke været på trekking med start i Indien, men I Nepal… og jeg tror næsten ikke i kan undgå at få en fantastisk oplevelse. Hvis i vælger en tur som varer lidt mere end 2 dage, vil i uundgåeligt komme til at se et meget varieret landskab – så i første omgang, sæt lidt tid af til jeres trekking tur. Jeg er sikker på at der er andre som kan hjælpe jer lidt mere specifikt, men ellers, når i først kommer derned er det helt sikkert nemmere at planlægge det fuldstændigt 🙂

Anonym Anonym

Hej Anna Louise

Var selv i Ladakh for en del år siden. Var på nogle super fede treks fra Leh. Vi boede hos en fantastisk familie i “Shanti Guesthouse”. Ejeren Tsering var vores guide og kok på turene, og han er en troldmand med et gasblus!
    Han kan hjælpe jer med at planlægge alle jeres ture.
    Tingene har sikkert ændret sig meget siden (hans søn har bla. været udvekslingsstudent i DK og taler dansk) men ud fra billederne ligner det sig selv.
    Have a look:http://www.outtheresomewhere.net/?page_id=243
    Og ha en rigtig god tur, for jeres tur skal gå til Ladakh!
    Hilsen Raslyng

Anonym Anna-Louise

Hej. Min kæreste og jeg tager til Indien om tre uger. Vi vil utroligt gerne trekke i nogle af de smukke bjergområder, og se de sneklædte bjergtoppe. Jeg synes det ser en del anderledes ud i Ladakh området, og har også læst om Himachal Pradesh og Uttarakhand. Er der nogen der har været på nogle smukke ture nogle af disse steder, eller et helt andet sted? Kan simpelthen ikke finde ud af hvor vi skal vælge at tage den trekkingtur. Vil bare så gerne så et rigtig smukt bjergområde:) På forhånd tak
    Anna-Louise

Anonym Henriette

Hej Anna-Louise.

Det lyder da som en dejlig idé.
    Rigtig god tur.

Hilsen
    Caroline, Emilie og Henriette:)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account