Hej igen,
Hvis vulkanen virkeligt går i storudbrud og spreder en askesky kan i risikere at blive fanget i Sydøstasien uanset om I er på Bali eller ej. Overvej derfor at tage direkte til Australien.
Nu er Sydøstasien nok et af de bedste steder at blive fanget, så det er slet ikke så ringe.
Borneo byder på fantastiske oplevelser – I kan opleve Orangutanger, stammefolk, trekke og så er der noget af verdens bedste dykning. Det kan varmt anbefales.
Laos er et af de bedste lande jeg har besøgt, når man kommer fra Thailand og har oplevet venlighed, bliver det bare endnu mere venligt i Laos. Intet andet sted har jeg følt mig så velkommen. Her er gode muligheder for at komme på jungletrek, slappe af og hænge ud med andre backpackere.
Cambodia er også en stor oplevelse – Angkor området med Angkor Wat er fantastisk imponerende og noget alle bør se minimum engang i livet. Cambodia har en brutal historie og Killing Fields og Tuol Sleng fængslet får det til at løbe koldt ned ad ryggen på dig – endnu værre end Auswitch.
Jeg håber I får en god ferie uanset hvad – I er i et fantastisk område 🙂
Venlige rejsehilsner
Kenneth, admin