This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Paugeo

Vi sidder her i KL og har seriost brug for nogle rejse tips!,,, vi maa aflyse planlagt tur til bali pga. vulkan!…

vi har 3 uger inden turen gaar til australien!

HVAD GOR VI??…

Vi tanker paa BORNEO, JAVA, SUMATRA eller noget helt andet? … det skal siges vi har oplevet, vietnam , thailand, malaysia!..

Haaber paa hjalp, tips og gode raad.!.. taak tak

Anonym admin

Inden I ændrer for mange planer.

Jeg har søgt og søgt efter informationer om et aktuelt eller kommende vulkanudbrud på Bali, men har ikke kunnet finde noget.

Er Gunung Agung eller Batur i udbrud eller er udbruddet på en anden ø?

Bali er fantastisk og I bær kun aflyse, hvis der virkelig er grund til det.

Mvh

Kenneth, Admin

Anonym Anonym

Glem Bali og flyv eller kør til Georgetown – Taman Negara – Perhentian og videre til en af øerne i Thailand c”,).

Anonym Paugeo

Her er hvad vi har last:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/videnskab_og_teknik/article1624943.ece

http://www.abc15.com/dpp/news/national/farmers-flee-as-world%27s-deadliest-volcano-mount-tambora-rumbles

http://www.b.dk/viden/doedbringende-supervulkan-klar-til-udbrud

… der er tale om en kampe vulkan, ikke langt fra Bali, som hvis den gaar i udbrud, kan foresage store jordskalv, tsunami og kampe askesky osv.

Vi har bare oplevet alle de steder i malaysia du beskriver, og thailand er der vi kom fra, hvor vi har varet og oplevet det vi ville.

saa planen var som sagt at tage til Bali, gilli, lombok, men lige DER har vi ikke lyst til at tage hen nu.

Er der eventuelt fedt paa Philipinerne paa denne aarstid, og hvor skal vi tage hen hvis vi tranger til lidt sol og strand ??

Vi vil dog gerne til Indonesien, saa maaske der er nogle andre steder vi kan faa lidt sol og strand, paa enten Java eller Sumatra?

tak for hjalpen folkens!

Anonym admin

Hej igen,

Hvis vulkanen virkeligt går i storudbrud og spreder en askesky kan i risikere at blive fanget i Sydøstasien uanset om I er på Bali eller ej. Overvej derfor at tage direkte til Australien.

Nu er Sydøstasien nok et af de bedste steder at blive fanget, så det er slet ikke så ringe.

Borneo byder på fantastiske oplevelser – I kan opleve Orangutanger, stammefolk, trekke og så er der noget af verdens bedste dykning. Det kan varmt anbefales.

Laos er et af de bedste lande jeg har besøgt, når man kommer fra Thailand og har oplevet venlighed, bliver det bare endnu mere venligt i Laos. Intet andet sted har jeg følt mig så velkommen. Her er gode muligheder for at komme på jungletrek, slappe af og hænge ud med andre backpackere.

Cambodia er også en stor oplevelse – Angkor området med Angkor Wat er fantastisk imponerende og noget alle bør se minimum engang i livet. Cambodia har en brutal historie og Killing Fields og Tuol Sleng fængslet får det til at løbe koldt ned ad ryggen på dig – endnu værre end Auswitch.

Jeg håber I får en god ferie uanset hvad – I er i et fantastisk område 🙂

Venlige rejsehilsner

Kenneth, admin

Anonym Kjear

Hej..
    Vi har fly til Bali fra Jakarta torsdag morgen, og vi tager derned 🙂
    Vi har fly derfra sidst i Oktober 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account