This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym dellevejle

Hej folkens!
    Jeg lander i Bangkok d.4/2 og efter få dage, ønsker vi at krydse grænsen til Cambodia via bus/tog, hvor vi vil opholde os i ca. 1 uge. Derefter ønsker vi at krydse grænsen til Laos, hvor vi der også vil opholde os i ca. 1 uge. Når alt dette er overstået er planen således, at drage til Thailand igen, hvor vi vil fortsætte vore udforsken i dette dejlige land. Efter at have snakket med ambassaden har jeg såmænd forstået, at man ikke behøver visum hvis man gerne vil opholde sig i Thailand, i under 30 dage. Men gælder det også hvis man sammenlagt befinder sig i Thailand under 30 dage, selvom at man drager ud af landet efter ankomst også ind igen? Nogen herinde der har erfaringer med ligene?

Tak på forhånd!

Anonym amboye16

Som jeg forstår dit spørgsmål, så kan I sagtens rejse ind og ud af Thailand som du bekriver – bare hvert ophold ikke varer mere end 30 dage.

Jeg undrer mig dog over, at I kun vil bruge 7 dage i Cambodia og 7 dage i Laos. Hvis jeg var jer og I ikke har mere tid end det, så ville jeg nøjes med et af landene og så have 14 dage. I kan næsten ikke nå at få et indtryk af landet, inden I skal videre. Begge lande er fantastiske og fulde af oplevelser og muligheder. Men det er selvfølgelig helt op til jer

Venlig hilsen
    Anne Marie
    http://annemarieograsmus.blogspot.dk/

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account