This topic is empty.

• Forfatter
     mistress

Jeg er igang med at undersøge priser for en en rundrejse i asien/australien, men er stødt på et lille problem. Kina giver ikke adgang medmindre man har billet der går ud af landet igen, og mit problem er så at alle de prissøgemaskiner jeg har prøvet ikke vil give mig en pris medmindre jeg husker en hjemrejsedag også, hvilket jo altså vil give problemer når jeg nu skal fra indien til kina og videre til thailand.

hvor finder jeg den slags rejse? jeg skal have fly til kina og så bliver det nok over vietnam til thailand, men om det bliver med fly eller tog ved jeg ikke endnu, er ret meget i vildrede med det med priserne, vil gerne have det tjekket så jeg hurtigst muligt kan få lagt et budget, håber der er nogen der ved noget om det her og kan finde hoved og hale i det jeg lige har skrevet

Anonym mistress

mange tak, det vil jeg så gøre 🙂

Anonym Anonym

jeg synes du skal ringe til nogle forskellige rejsebearuer og få dem til at give et forslag og en pris. Det gjorde jeg selv da jeg skulle have lavet en rundrejse. Jeg ringede til kilroy, jysk og sta travel og de var alle meget hjælpesomme og kom alle med ideér til hvordan vi kunne gøre det.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account