This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Nanna

Jeg skal backpacke alene, og har derfor ikke planlagt så meget. Så i mandags købte jeg en billet til Thailand, og ikke an retur .

Jeg har ikke nået at søge visum da det var en hurtig beslutning,men jeg har fået afvide at jeg skal have en flybillet ud af landet, da denne muligvis skal fremvises, for at du kan komme ombord på flyet fra Danmark.

Er det nødvendigt? Jeg havde tænkt at jeg fandt en bus eller nogle andre at rejse et andet sted hen inden de 30 dage?? Skal afsted torsdag så er lidt i panik da billetten er købt

Anonym Malene

Hej Nanna

Jeg står lidt i samme situation som dig. Fandt du ud af med hensyn til visum eller hvordan? Det er ikke særlig sjovt, hvis man ender i lufthavnen, og ikke får lov til at komme videre fordi man ikke har sit visum i orden:) Tidligere har jeg fået en ferie spoleret, men det var af lidt andre årsager. Jeg brugte 5 dage på at komme mig over et jetlag på en ferie der varede i 9 dage. Det er virkelig ikke særlig sjovt. Jeg har siden læst fx på https://melantoninguide.dk/zenbev.naturligt-sovemiddel-med-fordele, at melantonin skulle være et godt sovemiddel – også ifm jetlag, så måske det vil være et forsøg værd til min næste rejse (hvis jeg skulle opleve det samme igen).

Nå men jeg håber du kan give mig et svar Nanna. Ha det godt!

Malene

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account