This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Belinda Jensen

Hey.
    mit ønske er og komme til afrika og arbejde med vilde dyr som løver eller lign. jeg har snart kigget alt igennem og kan ikke finde nogle steder hvor man enden kan komme som frivilig eller lign uden af skulle betale kasse. kan hverken finde ud af hvor man kan søge hende for at komme afsted og arbejde der. det vil sige er lidt forvirret med hensyn til alt dette så ville høre om der evt er nogle af jer der har været afsted os selvom ikke har, men om i ved hvor man kan søge henne? jeg vil gerne være væk op til et halvt år og mange er det kun nogle uger adgangen nemlig.

M.v.H Belinda Jensen

Anonym Pia09

Prøv at spørg hos Adventure Heart – der er mange muligheder. De har nogle forskellige projekter på bl.a. Noahs Ark hvor de tager sig af nødstedte dyr…

Anonym Anonym

Okay tusinde tak. det vil jeg prøve så 🙂

Anonym Nicho

Hej

Jeg er lige kommet hjem fra Namibia fra et projekt der hedder Harnas. Du kan læse om det på Alott.dk men hvis du bestiller direkte på Harnas wildlife foundation er det ca. halv pris. Det er alle tiders sted! Der er både løver, geparder og leoparder samt andre dyr.

Anonym Makia

Projektet hos Adventure Hearts og Alott er det samme. Stedet hedder Harnas og du behøver ikke gå gennem et bureau for at komme til at arbejde der, du kan bare goggle stedet og gå via deres hjemmeside. Det er betydeligt billigere, men det er altså stadig dyrt og langt de fleste er der kun nogle uger, ligesom på andre projekter. Jeg har selv været der to gang, første gang seks uger, anden gang fem uger, og er lige kommer hjem derfra. Men vil du være der et halvt år, så skal du altså have den store pengepung frem. Fem uger kostede mig 16.000 dkk ekskl. flybillet. Det er et fantastisk sted, men hvis du absolut vil være afsted længe for ikke ret mange penge, så skriv lige til mig, når du finder sådan et sted, for jeg tvivler på, at det findes. Beklager, men at rejse, koster.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account