This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Babyer bliver efterladt på det lokale børnehospital i Brasov, Rumænien. Kom herned og hjælp med at give disse børn den omsorg de så inderligt mangler! Jeg troede omstændighederne var blevet bedre hernede men realiteten er en anden!! Det er virkelig en oplevelse for livet og jeg er nu hernede for 3. gang for at hjælpe til. Dedikerede unge mennesker der har viet deres liv for disse børn er nu blevet en del af organisationen Hope For The Nations (www.hftn.ro) som jeg ikke kan andet end at anbefale folk at kigge nærmere på!! Jeg har lært at man ikke behøver at tage til den anden side af jorden for at opleve en komplet anden verden – faktisk er den lige rundt om hjørnet 😉

Anonym Marie Louise

Ups – jeg fik vist ikke logget på… Interesseret i den slags frivillig arbejde så skriv til mig på marie_louiselarsen@hotmail.com

Anonym Susanne

Jeg var lige inde på siden og kigge og det lyder super spændende. Måske kunne jeg bruge det via min paktik på pædagog sem. Men jeg synes godt nok det er dyrt…?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account