This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lotte&emil

Hej alle sammen! Fedt at have et sted at få hjælp inden afrejse!
    Min kæreste og jeg skal af sted i otte måneder. Vi kan nå at tjene omkring 80 tusinde i alt for os begge. Pengene skal strække til transport (vi tager lange strækninger selv), til mad, oplevelser og overnatninger. Vi er indstillet på at spare og udstyr og rejse er købt og er ikke med i ovenstående budget. Vi skal til følgende lande:

Peru er startsted og derfra skal vi selv rejse op igennem Ecuador (to måneder i alt). Derfra med fly til->
    Guatemala, hvorfra vi selv skal rejse op til Mexico city (to måneder i alt). derfra fly til ->
    Cuba (14 dage) derfra fly til ->
    San Fransisco (4 dage) fly til ->
    Indien hvor vi skal rejse fra Mumbai til Delhi (1 måned) derfra fly til ->
    Bankok hvorfra vi selv skal rejse op igennem cambodja, vietnam og op igennem Kina til Beijing (3 måneder) som er sidste stop.

Hvordan passer vores budget overens med prisniveauet i de forskellige lande og generelt? Har i nogle must see’s og gode råd?

Forhåbentlig er der nogle kloge hoveder herinde der kan hjælpe os på vores første backpacking-rejse…?

Venlig hilsen Lotte & Emil

Anonym Char

Hej Lotte og Emil,

Altså, nu har jeg ikke selv været i Sydamerika, men var selv på jordomrejse fra 06-07 i 8 måneder, og var ned gennem kina, Thailand, Malaysia, Australien og Fiji. Og vi havde et budget der var nogenlunde det samme som jeres. Så jeg vil da sige at det umiddelbare godt kan lade sig gøre- det lyder i al fald fornuftigt. Thailand og Kina er jo ikke dyre. =0) Hvor skal I hen i Thailand? Kun Bangkok? Ellers kan jeg anbefale øerne nede sydpå – Koh Lanta, Koh Samui osv. Det er nogel smukke steder! Og gode cocktails! Hvornår er I i Kina? Vil da anbefale Yangshou, i delstaten Guilin i sydkina. Det er et utroligt smukt område – en tandem cykel tur kan anbefales her.

Håber I kan bruge dette til lidt. Ellers er I velkomne til at kontakte mig via mail: lotte84@mailme.dk

MVh
    Charlotte

Anonym lotte&emil

Tusinde tak for dit svar charlotte! Det gav lidt ro i sjælen! skriver straks dine forslag ned og pakker dem i bagagen!

Er der nogen der har rejst de steder og brugt couchsurfers?
    Vi har en profil, men har hverken haft nogen boende eller boet hos nogen endnu…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account