Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3534569 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Sillewedege

Hej alle sammen.
      Jeg mindes at jeg på et tidspunkt fandt en udregner af budget. Selvfølgelig i ca. tal, men stadig. Men nu er siden blevet væk for mig og jeg har brugt timer på at støve den op – Uden held. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Mvh. Sille

PeterGade
         Mie

Måske er det inde på jysk’ side?!

Sille

Jysk? Har du et link? 🙂

Sille

Tusind tak for svar.
              Det er desværre ikke en af dem, men de er gode. Jeg mindes at denne er dansk. Man kunne trykke hvor man skulle hen eks. Asien, Sydamerika osv. Også derefter trykke ind hvor lang tid man regnede med at være væk osv. Siger det nogen noget?

mie

nej, har ikke lige et link. men prøv at søg lidt derinde, så finder du det måske 🙂

Mie

Det kunne være inde på http://www.gapyear.dk?
                  De er også søde til at skrive et mere præcist bud på et budget inde på forummet..

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account