This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Odense1982

http://www.momondo.com har jeg fundet nogle rigtig billige flybilletter til Thailand…. de skal bestilles hos Emirates, og jeg klikker mig ind på siden og vælger flyene…. men jeg kan ikke booke…. og hforstår ikke hvorfor…. der står noget med, at jeg skal købe nogle skyward miles…. ???? Er de priser man findes med momondo ikke nogle, alle kan købe til….

Har du erfaringer med Emirates… så please hjælp

Anonym SimonKP

Prøv at gå ind på emirates hjemmeside og søg på de bestemte dage istedet for at bruge linket fra momondo, som jeg går ud fra du gør?

Anonym Jesper Jensen

Jeg har flere gange opdaget prisfejl hos Momondo – mange gange er deres priser ikke rigtige. En god idé er også at prøve andre søgemaskiner som Travelmarket.dk og Viviro.dk.

Anonym Anonym

jeg har tidligere haft problemer med emirates hjemmeside, hvor den bl.a. har skrevet mit navn forkert og pludselig har den valgt nye datoer. Det var i øvrigt også til Thailand, hvor det til sidst viste sig, at de billige priser skyldtes, at deres hjemmeside ikke var opdateret.
    Jeg brugte dem sidste sommer til Malaysia, men valgte at gå gennem jysk rejsebureau og betale de ekstra 500 kr pga. deres hjemmeside
    Jeg har fløjet med dem 3 gange nu og det fungerer upåklageligt med undtagelse af hjemmesiden.
    Håber du finder ud af det og god tur

Anonym Magnus

Hvis du har tænkt dig at flyve fra London, så tjek også lastminute.com – de har tit gode priser til Asien, og deres hjemmeside plejer at fungere fint.

Anonym RBoileau

Vi har også haft problemer. Vi bestilte vores billetter til Bangkok gennem Emirates i denne uge.. Det kiksede flere gange på hjemmesiden, men fik til sidst bestillingen igennem pr. telefon.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account