This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Jeg har brug for noget hjælp i forhold til planlægning af rejse her til foråret.. Jeg har ikke kunnet gennemskue den nemmeste (og billigste) rute fra Cambodja til Nepal..
    De billetter jeg har prøvet at kigge på har været svimlende dyre.. Jeg har forsøgt på alle mulige måder – men tænkte at det kunne være én af jer derude havde rejst fra Cambodja til Nepal.
    Det ville være en kæmpe hjælp at høre om jeres erfaringer og måske få et par råd med på vejen.

Jeg er selvfølgelig åben for et eller to stop-over ophold på ruten fra Cambodja til Nepal..
    🙂

Vh Line

Anonym Magnus

Jeg vil gætte på at den billigste måde er Phnom Penh eller Siem Reap til Bangkok med airasia.com. Derfra til Delhi i Indien. Tag bus eller tog derfra mod Nepal. Du skal bruge visum til Indien. Du kan også flyve fra Delhi til Kathmandu, men uanset hvad ender du nok med at købe flere separate flybilletter.

Brug fx skyscanner.net, lastminute.com eller momondo.com til at finde billetterne.

God tur.

Anonym Pernille

Jeg fløj fra Singapore til Kathmandu med stop i Bangkok (Royal Nepal Airline), jeg mener at jeg gav 2500….. Der var nogle billetter hvor man stoppede og overnattede i Bangladesh (mener jeg), det var noget billigere.

comeawaywithme

Ville nok starte med at tage en billig bus til Bangkok og så tage videre derfra. Momondo siger at billetter derfra koster omkring 2600 – 2700 alt efter hvornår du rejser.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account