Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3505764
     mandrup

      Hej, jeg og en veninde rejser til indien her i juli måned, men jeg er begyndt at bekymre mig lidt om vejr forholdene i disse måneder. Godt nok skal vi være i nord, i rajastan området, hvor monsunregnen ikke skulle være så slem, men når jeg læser om vejret forskellige steder får jeg også forskellige oplysninger om vejr osv. Nogen steder læser jeg at netop dette område er altså rajastan er godt i sommer halvåret andre steder læser jeg at man er hindret af regn. Det eneste jeg er ret sikker på ( i følge jyskrejsebureau) er at trekking i himalaya er godt i den tid, men vi vel gerne på golden triangle tur og til angra..
      Derfor er jeg MEGET interesseret i at høre om der er nogen der har erfaring med at rejse i indien i sommermånederne??
      Håber at høre fra nogen!!

      Venlig hilsen Line

      #3507713
       Dorthe K

        Hej Mandrup

        Mit svar kommer godt nok sent, men måske kan det hjælpe andre :-).

        Jeg har hørt at Rajahstans ørken er bedst i regntiden – under alle omstændigheder er det ikke der det regner mest.

        Hvordan gik det for dig selv – skriv gerne, jeg vil måske gerne afsted næste år.

        #3528342
         løvenbalk

          Hej Line, ved godt det er længe siden du skrev dit indlæg, men måske du stadig benytter denne side..?

          Jeg skriver fordi jeg har lidt de samme spørgsmål som dig, og skal også til indien i juli/august, og undrer hvordan det er med temperatur og nedbør, og om hvilke steder man IKKE skal tage hen, og hvilke der er helt ok i disse måneder…..og så tænkte jeg at hvis du kom afsted, om du så kunne fortælle hvordan det var…..??

          Mvh.Lisa

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account