This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Raslyng

Jeg bruger selv Thomas Bundgaard hos DSB-rejser i Nykøbing F. Og nu tænker du, at du nok lige så godt kan kontakte dit lokale DSB-rejsebureau. Det tænkte jeg første gang, men han lå 4000 kr. under flere af dem i KBH på min lidt dyrere rejse.
    Ellers er Kilroytravel og Jysk rejsebureau gode bud.

Er du lidt mere modig, så prøv http://www.ebookers.com

Vær endelig opmærksom på uanset hvem du booker hos, at du sikkert får mindst én mellemlanding. Hvis den mellemlanding er i USA, så vil jeg råde dig til at have mindst 5 timer imellem de to fly. De kan være ekstremt langsomme om at få folk igennem. Og alle skal igennem kontrollen og hente deres bagage, tjekke den ind igen og videre ud til gaten. Det tog os 4 timer i Washington på vej til Costa Rica.

Du kan være heldig at få et fly via Madrid direkte.

God tur
    Raslyng

Anonym Nanita

Jeg ved ikke hvordan man gør hvis man gerne vil flyve til et land, og nogle måneder efter flyve fra et andet tilbage til Danmark..
    Køber man bare en enkelt-flybillet til en destination, og finder man så en billet senere, til Danmark…? Hmmm…

Jeg vil til Nicaragua, vil være der i ca 1 måned, og så videre til Costa Rica.

Anonym Anonym

Prøv Travelmarket (dem der reklamerer her på siden), de har muligheden “flere destinationer”.

Det kan bestemt betale sig at købe hele billetten samlet, da du typisk betaler under tusind kroner for returbilletten, selv om det er fra en anden destination.

God tur.

Anonym solskinsglad

Blev smidt af, inden jeg trykkede send på ovenstående…

Anonym Frank

Kontakt et rejsebureau – selvom det koster ekstra vil du være bedst tjent med det i længden.

Anonym Rasmus

personligt plejer jeg at bestille igennem kilroy. Ret tit er det faktisk billigere at købe 2 enkeltbilletter i stedet for en retur.
    Har selv lige købt til sommer og har fået en enkelt for 2520 til Beijing.
    Til centralamerika er det dog svært at finde noget billigt. Ville personligt selv bare købe en billig billet til Miami og flyve med lavprisselskab derfra.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account