This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym runesteiness

Jeg ved at det er muligt at få visum til Kina ved ambassaden i Hanoi, men er det også muligt at få et visum, der rækker omkring 50 dage i Kina?

Håber på svar!

Tak,

Rune.

comeawaywithme

Hej,

Nogle gange kan man betale lidt ekstra for at få lavet et visum expres. Det tog faktisk kun 4 dage jeg selv fik lavet mit visum til Kina.

Mvh. Marlene

Anonym runesteiness

Marlene: Jeg har også hørt om andre, der fik laver visum på 4 dage, men på ambassadens telefonsvarer siger de, at man skal regne med at det tager 8 dage, og så er vi taget afsted.

Mht. expres visum, så kan det ikke længere lade sig gøre per brev.

Tak for svaret!

Anonym Anonym

Hej.

Det tror jeg ikke er muligt! Vi forsoegte selv at faa et visum til Kina i Bangkok, som skulle vare 60 dage. Men de kunne kun give os 30 dage!
    Men jeg ved at det er muligt hvis man faar det lavet i Danmark… Ikke sikkert det hjaelper dig overhovedet!

Anonym runesteiness

Fik I så jeres visum forlænget i Kina…?

Jeg ved godt at det er muligt at få i Danmark, men vi rejser snart, så det kan ikke nås…. 🙁

Anonym Anonym

Ja, vi fik vores visum forlaenget i Kina. Det er slet ikke noget problem. Du skal bare finde et PSB kontor. Der udfylder du en ansoegning, som du afleverer sammen med dit pas. En uge senere skal du hente det igen. Det koster 160 RMB.
    De fleste hostels kan nok ogsaa hjaelpe dig med det, men det er slet ikke noget problem at goere det selv!

Haaber du faar en god tur her til Kina. Jeg har vaeret her i 2 maaneder nu… Tager til Vietnam snart! Men Kina er et vidunderligt anerledes land at rejse i… Saa laenge du er forberedt paa at komme til en HELT anden verden!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account