This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Simon123

Hej
    Jeg er en frisk gut først i tyverne fra Odense, der er færdig med min uddannelse sidst 2012. Har sparet lidt penge sammen i 2 års tid til en jorden rundt rejse. Det er min chef der har overtalt mig og givet mig ideen til at prøve at blive backpacker, da han selv var på flere ture for 20 år siden 🙂

Men jeg er lidt blank hvor jeg skulle tag hen og især med hvem. kender ikke nogen i min omgangskreds der her lyst/tid.

Kunne man finde en gruppe eller enkel person man kan rejse sammen med i slut 2012/start 2013, er helt åben for ideer og hvor hen det kunne blive.

Skriv gerne!

mvh
    Simon

Anonym kaarup

Jeg er sammen med en kammerat ved at planlægge to ture. Vi ved ikke endnu om det biiver ø-hop i caribien eller en tur gennem SEA, men perioden passer med din periode

Anonym Lonestar

Køb en WorldWide flytbillet …. den giver dig 7 stop anywhere (inkl. afrejselufthavn) blot du flyver i samme retning rundt om jorden. Og så er det jo bare at komme afsted 🙂 Du kan sagtens tage afsted alene – du møder andre backpackere overalt og det er ikke ualmindeligt at man slår følgeskab med andre. Det kan faktisk være en fordel at rejse alene … du bestemmer selv og du møder langt flere nye mennesker end hvis du har en rejsepartner.
    God vind.

Anonym joey92

Hej Simon!
    Jeg er en pige på 19 år, som har planer om at rejse til Australien i januar 2013 og derefter omkring NZ!
    Jeg ved heller ikke endnu hvad det skal indebære, men kunne rigtig godt tænke mig en at rejse med…

Hilsen Johanne

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account