Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3525934
     hottelotte2

      Jeg er en 20 årg pige, som overvejer at tage ud som at lave noget humanitært frivilligt arbejde i Sydafrika her i efteråret i nogle måneder.. Men det er virkelig en jungle med ALLE de organisationer der findes!!!

      Jeg har bl.a. kigget på Projects Abroad’s og Travellers worldwide’s projekter! Nogle der har rejst med de organisationer, og har noget postivt/negativt at sige om dem??

      Elllers erfaringer med andre gode organisationer…?

      På forhånd tak! 🙂

      Hilsen den fortvivlede..

      #3526142
       Hannah

        Hej! Dette er ikke et svar desværre, men ville bare fortælle at jeg selv er i samme situation.
        Jeg har overvejet naturprojekter i Sydafrika eller Mexico og vil også rigtig gerne høre om erfaringer med sådan noget.

        Hilsen Hannah

        #3526277
         Trine

          Hej 🙂
          Det her er heller ikke et svar desværre, men jeg står også i samme situation 🙂 Jeg har besluttet mig for at bruge projects abroad. Og du kan jo gå ind og se frivilliges beretninger efter de har været afsted med projects abroad. Jeg vil selv til jamaica 🙂

          #3526364
           Mette

            Løgumkloster højskole er værd at rejse med! De har nogle fede projekter i Kina, Sydafrika og Peru. Har selv rejst med dem, og har endnu ikke mødt nogen, der var utilfredse med projekterne!

            #3529789
             none

              Hej Mette. Jeg har selv overvejet netop Løgumkloster Højskole og vil meget gerne høre hvordan det var. Hvor var du volontør? Hvor mange penge endte hele opholdet op med at koste? Hvor længe var du afsted? Havde du et godt sammenhold med de andre volontører?
              På forhånd tak:)

              #3531571
               Kristine

                Jeg skal med projects abroad i februar 2010 til Thailand 🙂 kom med ! firmaet virker utrolig troværdigt!

                #3534572
                 Karina

                  Hej Kristine..
                  Jeg kan se, at du har været afsted med projects abroad. Jeg overvejer, at rejse med dem – men vil enormt gerne hører om opholdet var godt? Er organisationen okay?
                  Jeg håber meget, at du vil dele dine erfaringer.
                  Mvh. Karina

                  #3534573
                   Karina

                    Hej Kristine..
                    Jeg kan se, at du har været afsted med projects abroad. Jeg overvejer, at rejse med dem – men vil enormt gerne hører om opholdet var godt? Er organisationen okay?
                    Jeg håber meget, at du vil dele dine erfaringer.
                    Mvh. Karina

                    #3535038
                     VerdensMikael

                      Hej Karina.

                      Jeg tillader mig at besvare dit spørgsmål. Min lillebror er lige kommet hjem fra et ophold med Projects abroad. Han har været rigtig glad for det. Under en tur på gaden, forvred han sin fod ret slemt og skulle på hospitalet. Projects abroad ansatte tog med derhen og hjalp ham med det hele. Jeg har hørt at andre organisationer ikke har lokale ansatte der hjælper deres frivillige, og hvis man ikke er så erfaren rejsende er det måske en god ide at vælge en organisation der hjælper dig hele vejen.

                      Han var i øvrigt rigtig glad for sit arbejde og forsøger nu at arrangere en indsamling til det børnehjem han arbejdede på.

                      Hvis du er erfaren backpacker tror jeg at du kan gøre det billigere selv, men så er du også alene om det hvis der er noget der går galt!

                      Hvor skal du hen? Jeg kan varmt anbefale Guatemala 🙂

                      #3535725
                       Klaus Ringgaard

                        Hej Karina 🙂

                        Jeg er en 20 årig knejt fra det kolde jylland.

                        Jeg sidder også netop nu og overvejer Thailand i 3 mdr fra februar el. marts med projects abroad 😉

                        #3540037
                         Fan

                          Det er som en gris med g-streng – det slår virkelig til ost.

                          #3540038
                           Fan

                            Det er som en gris med g-streng – det slår virkelig til ost.

                          Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)

                          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                          Log ind med brugernavn & kodeord

                          eller    

                          Glemt dine oplysninger?

                          Create Account