Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3545417
     Jesper

      Hejsa

      Jeg rejste fra Kuta Beach til Clark på Filippinerne i november og bestilte billetter ca. 3 uger, før vi tog afsted og batalte ca. 1000 kr. pr styk. Mener også vi fløj med AirAsia. Det er dog ikke noget særlig spændende sted at være, så vil anbefale jer at tage et lidt dyrere fly til enten Manila eller Cebu og videre derfra

      #3545418
       Claus

        Hvis I bare vil se ruinerne, så afgår der jo et tog. Som koster lidt. Og der er også busforbindelse. Det er Peru største turistattraktion, så mon ikke I kan få det at se.

        En uge med luksus, men I er på et stramt budget. Brasilien er et skønt land, meen der er godt nok lang vej at rejse for een uge. Det lade sige gøre, men i det sydlige regner det, længere nordpå er feriesæsonen slut, temp på 25-35 gr moderat mængder vand. Når I alligevel er ved Stillehavet, hvorfor så ikke tage til Chile, Valparaiso , Vina del Mar, La Serena osv. Fint vejr i den periode.

        200 usd lyder af meget. Overvej at flyve til Kuala K, Bangkok eller Singapore og så flyv videre derfra. Jeg ville holde øje med priserne lidt endnu for at se om der ikke skulle ske en forandring.

        mvh
        Claus

        #3545416
         Jordomrejsen

          Hej alle!
          Vi er to piger der lige nu sidder i Indiens varme (!) land og forsøger at planlægge vores rejse senere. Vi er afsted i et år og rammer i februar peru og bolivia. Vi har lige omkring to måneder til de her lande og så vil vi rigtig gerne afsted til et lidt mere luksuriøst område med sol og strand inden vi bevæger os hjem. Vi har dog et par dilemmaer omkring det hele.

          Vi tager til Peru fra Panama i starten af februar, men Macchu Picchu inkatrail er lukket i hele februar og vi vil vildt gerne se macchu picchu. Nogle idéer til hvordan den skal kringles? Vi tager itl Peru først fordi en flybillet hertil er betydeligt billigere end til La Paz i Bolivia og vi er på et meget stramt budget. Vi tænker cirka 3,5 uger til Peru og det samme til Bolivia og så en uge med luksus. Nogle forslag til dette sted? Vi tænker Argentina eller Brasilien, men hvordan er vejret disse steder omkring slut marts, start april?

          Der er også det at vi skal fra Bali til Filippinerne i starten af oktober måned, men en flybillet med airasia koster 200 dollars. Er det den billigste måde at gøre det på, hvis ja, er det så smartest at bestille dem nu, eller bliver billetterne dyrere jo længere tid vi venter?

          #3545426
           Claus

            Arroz, feijao e frango, farofa, ris, bønner, kylling og maniokmel, så kører det. Det er det, der hedder prato feito. Som er det biligste måltid i Brasilien. Men meget kedeligt. Dag ud og dag ind.

            Brasilien er et sjovt land på mange måder, men det er ikke længere billigt. Busser koster, man kommer langt, men det er ikke priser som i Peru eller Bolivia. Det skal I lige skrive bag øret. Hostel kan man lave mad, men skal dele værelse med 10 andre til 20 usd. Det er i min verden noget pebret.

            Hvis I kun har en uge + – nogle dage, så er det lang vej at skulle bevæge sig fra Andelsbjergene til Rio de J. I kan flyve, men det er ikke billigere. Det koster at flyve landene i mellem i Sydamerika. Derfor brug tiden på at finde et fedt spot ved Stillehavet. Chile er også et fedt land. Med mange muligheder. Også billigere med mere varieret menu.

            mvh
            Claus

            #3545423
             lauridsen_lars@hotmail.com

              hola Amigas.
              Claus jeg tro ikke lige de har lukket maccho pitccho ned tro du?
              Jeg flöj fra K.L. Malayisa til clark air bas, super billige med air asia retur for ingen penge og i kan rolig flyve til clark,selvom clark er et sted for sex tourister,ligger det nogen timer nord for manila, og skal man rejse oppe nord på til den spanske by og banaue rice terrace som jeg synes i skal se er clark et godt valg da i hurtiger kan komme op nord på derfra og hvorfor ikke tag en overnatning i clark og få en griner på,husk manlia er ikke helt ufarlig der skal man passe rigtig på,når festen er slut oppe nord på står den på de mange flotte öere som boracay.Der hvor i flyver hjem fra slutter i af,Brasilien skal opleves rio er en fed by med masser af liv ,tjek også illa granda super godt sted og så er brasilien ikke dyre, husk og spis plato del dia,de mange hostel har et kökken hvor mange back packer laver mad,bor i stone of a beach i rio der boede jeg selv,husk med i prisen har de et stort morgen buffe som sparker röv,men ja brasilien er bleven dyre,i må ikke flyve til la paz la paz ligger i 3800 meters höjde nr et og flyve til lima husk og bo old lima hyggelig sted.når festen er slut i peru rejser i overland til bolivia,fra bolivia rejser i til surcre fra surcre til tupiza som ligger på graensen til Argentina derfra rejser i stille og rolig med gode stop undervejs mod de flotte vandfald iguasul,Men husk nu og nyd jers rejse,lars

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account