This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mic4321

Hej allesammen…
    En ven og jeg er p.t i Australien…Og mangler nu nye oplevelser.
    Derfor vil vi bruge de sidste fire uger som vi har, i Asien…MEN, vi aner faktisk ingenting om stederne. SAA vi staar haardt og mangler nogle ideer, baade hvad vi skal se, hvad vi ikke skal se, evt accomodation o. lign…

Hvis der evt. er nogen som er der sammen tid som os, saa kan vi maeske finde ud af noget…

P.S Det er et MUST at vejret skal vaere godt:)

Mvh Kim og Michael

Anonym Jesper Jensen

Asien er noget helt andet end Australien, i kommer til en hel anden verden.

Der er ligeså mange backpackers i Asien som i Australien. I hvert fald, hvis i vælger de traditionelle ruter.

Asien er meget billigere end Australien og man kan sagtens klare sig for kr. 200 om dagen inkl. alt.

Mit råd er at tage til Thailand eller Malaysia – Malaysisk Borneo er helt fantastisk, og slut så af med nogle stranddage i Thailand.

Anonym Rasmus

Med den begrænsede tid i har ville jeg gøre ligesom ovenstående.. Derudover er Kuala Lumpur et af de eneste steder man kan flyve til hvis man er på budget fra Austalien!
    Herfra ville jeg bare stille og roligt rejse igennem Malaysia op til Koh Phangan i thailand og feste lidt igennem! Hvis i når Bangkok i god tid kan i tage på en treckingtur i nordthailand og se lidt af junglen!!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account