This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym madseventyr

Hej backpackers!

Jeg vil rigtig gerne have lidt hjælp til min store drømmerejse, som bliver en jorden-rundt-rejse på ubestemt tid.

I den forbindelse vil jeg meget gerne bede om jeres hjælp til at lave et budget at gå ud fra.

De steder jeg har i tankerne er:
    – Polen
    – Ukraine
    – Rusland
    – Mongoliet
    – Kina
    – Japan
    – Nepal
    – Indonesien
    – Australien
    – New Zealand
    – Fiji
    – Nordamerika
    – Mellemamerika
    – Sydamerika

Jeg vil gerne have oplyst omkostningerne i DKK per måned man opholder sig de forskellige steder for KOST og LOGI – andre omkostninger som aktiviteter, udflugter osv. skal IKKE være inkl.

Jeg er LOW BUDGET backpacker, og bruger derfor ikke store summer af penge på kost og logi.

På forhånd mange tak for jeres hjælp.

Alt det bedste,
    Mads

Anonym Muddi12345

Tjek denne side http://www.priceoftravel.com..

Der kan du finde priser på mad, overnatninger, transport osv i de pågældende lande..

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    fedt nogen gode steder, bus fra Danmark til polen,kan du få billige,eller med lastbil på stop,ville tro du kan komme til polen for 400 kr og minder.
    Du skal rejse med den transmongolske jerbane tjek seat 61.com söger for at have alle dine visa til den lange tog rejse,inden du rejser til polen, visa til rusland dyrt,ville tro 600 kr det samme til mongoliet 500 kr, visa til kina billige,300kr, et stykke siden jeg var der,hvis du skal til ,når du ankommer til bejing er alt åben,så bestemer du selv hvor du rejser hen,igennem kina ned til laos eller vietnam,Indonisen,nepal,mellem Amerika,syd-Amerika er billige lande hvor du kan leve rigtig billige sammen med kina,nogen steder 100 kr om dagen,og billiger,husk dorms, spis der hvor de lokale spiser lokal transport,de dyre lande som japan, OZ new zealand, kan du måske arbejde lidt hvis du er heldig og möde nogen du kan overnatte ved, ved ikke lige hvor gamel du er men er du under 31 år så husk dit working holiday visa,da du har valgt denne rejse kan du ikke undgå at skulle spare en del penge sammen,holder du dig til östen og mellem og syd amerika, er 100000kr nok til et år low, ville tro du skal bruge 150,0000 kr da du har valgt dyre lande at rejse i,rigtig god rejse, fed tur.lars,du har glemt indien,der kan du rejse et år for 500000 kr lars

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account