This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kasper

Hejsa!
    Turen lyder jo dejlig:).. En Asiatisk klassiker med en rundrejse i de tre lande.. I skal dog være forberedt på, at i ikke altid har vejret med jer.. Til gengæld vil i kunne leve lidt billigere fordi, at i kommer uden for højsæsonen..

Jeg rejste rundt i Thailand i 2 mdr., og var et smut i Cambodia, og det kostede 8-10.000 kr. Deri var også dykkercertifikat og en hel del byture:).. Jeg gjorde desuden ikke meget i gadekøkkener..

Nu skriver du ikke om i har 24.000 kr. til deling, men det går jeg ud fra:). Ligegyldig hvad, vil jeg mene det er nok..

Læs mere om både backpacking, budget og thailand på http://www.gapyear.dk

Anonym asm

Hejsa,

Ja, lyder som en dejlig tur. Jeg tager til samme lande sammen med en veninde også 1 april. Vi regner med ca 5000 om måneden, men det kan sikkert gøres for mindre 🙂

Anonym asm

Hejsa,

Ja, lyder som en dejlig tur. Jeg tager til samme lande sammen med en veninde også 1 april. Vi regner med ca 5000 om måneden, men det kan sikkert gøres for mindre 🙂

Anonym louiselaerke

Hej alle

Vi er to piger der tager tre måneder til asien i april.

Vi regner med at have ca. 24000 med til turen. Flybillet, forsikring etc. er købt på forhånd.
    Er det nok? Vi skal lave rigtig backpacker stil med gadekøkkener og hostels.

Vi starter i Thailand hvor vi er ca. 5 dage, hvorefter vi tager til Chiang Mai i ca. 1 uge hvor vi skal på trekking og madlavningskursus.
    Derefter tager vi til Laos med slow boat til Luang Prabang. Hvad skal vi se i Laos og hvor lang tid skal vi bruge?

Efter Laos tager vi 1 mdr. til Vietnam hvor vi skal se Hanoi, Halong Bay, Nha Trang, Mekong deltaet, Phu Quoc.

Vi flyver fra Ho Chi Minh til Phuket med Air Asia. Hvor efter vi gerne vil til Krabi, Koh Phangan og Koh Tao for tage dykkercerfifikat.

Hvordan lyder denne tur? og hvad med budget?

PFT.

Mvh. Louise og Lærke

Anonym Anne Hebo

Den største fare er alle de billige varer 🙂 I Vietnam bliver I fx fanget i nettet af billigt skræddersyet tøj.. Det kan godt trække lidt ud af budgettet!

Anonym Mads Andersen

tænk lige en x-tra gang om i vil misse cambodia, det er vild flot og billigt, med 1$ hustels.

I kan se mine billeder på http://www.thildeogmads.dk fra de 3 lande

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account